Articol publicitar

Iulius Town, kilometrul zero din Timişoara al unei extraordinare incursiuni culinare

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
advert

Gurmanzi, pofticioşi, specialişti în gastronomie sau pur şi simplu cei care adoră să socializeze au la dispoziţie un loc unic în Timişoara, cu o ofertă generoasă de propuneri pentru petrecerea timpului liber.

Este vorba despre Iulius Town, primul proiect mixt din vestul ţării, inaugurat la finalul lunii august, care, pe lângă oferta atractivă de shopping propusă prin intermediul celei mai mari suprafeţe de retail din afara Capitalei, de peste 120.000 mp şi 450 de magazine, şi statutul de pol regional de business, cu 100.000 mp de spaţii office, s-a impus deja ca principala destinaţie de recreere şi relaxare.

Şi asta pentru că o simplă vizită în „oraşul” din inima Timişoarei se transformă uşor într-o veritabilă călătorie culinară în jurul lumii. Fie că erau deja prezente în Iulius Mall Timişoara, parte integrată a ansamblului mixt, că s-au deschis în noua zonă de retail prin care s-a extins mall-ul ori că „brodează” parterul celor trei clădiri de birouri funcţionale din ansamblu, multitudinea locaţiilor food & beverage din proiectul mixt setează un nou stil de viaţă, cosmopolit şi relaxat.

advert

Concepte inedite, amenajări tematice şi specific internaţional

Restaurantele, cafenelele, bistrourile se întrec în decoruri şi specificuri tematice care mai de care mai interesante, ca într-un veritabil concurs de decoraţiuni interioare, pentru a le oferi clienţilor nu doar un loc pentru servit masa sau savurat cafeaua, ci un complex de experienţe. Din dorinţa de a răspunde tuturor aşteptărilor, fiecare locaţie spune o poveste proprie, atât prin atmosferă şi amenajare, cât şi prin meniuri inspirate din gastronomiile lumii. Astfel, poţi ajunge din China până în America şi din Serbia până în India într-o clipă, prin intermediul celor mai delicioase mâncăruri. Amenajări care setează o stare de spirit, meniuri adaptate şi preparate simple sau sofisticate sunt „ingredientele” din reţeta succesului acestor localuri moderne.

advert

Odată cu inaugurarea Iulius Town Timişoara, de la finalul lunii august, timişorenii au la dispoziţie şi mai multe spaţii care invită la conversaţie şi relaxare. Locaţii ale unor branduri renumite în industria HORECA internaţională, precum Tucano Coffee şi C House Milano, dar şi iniţiative ale unor antreprenori locali, care au găsit în Iulius Town oportunitatea de a dezvolta concepte aparte, aşa cum sunt Sova`s – care include şi reţete de inspiraţie sârbească, Daily – un mix între restaurant, bistro şi gelaterie, Select Bistro Café – cu specific internaţional şi Lexico – bucătărie urbană şi preparate mediteraneene, sunt restaurante care fac vizita în Iulius Town mai aromată.

advert

Acestea se adaugă locaţiilor care erau deja prezente în proiectul mixt din vestul ţării, inclusiv nume sonore, aşa cum sunt Taco Bell, Manufaktura sau TED’s COFFEE. În total, Iulius Town propune peste 20 de astfel de restaurante şi cafenele tematice, la care se adaugă un food court generos, cu aproximativ 30 de propuneri culinare.

advert

Oferte speciale pentru angajaţii din clădirile de birouri

Amplasarea locaţiilor la parterul clădirilor de birouri oferă un dublu avantaj. Pe lângă deschiderea către parcul Iulius Gardens, care permite amenajarea unor terase într-un cadru natural aparte şi care adaugă valoare panoramei în orice anotimp, un atu major este şi proximitatea faţă de cei care lucrează în clădirile de birouri United Business Center din ansamblul Iulius Town. Pentru ei sunt implementate meniuri de tip business lunch, accesibile zilnic, iar angajaţii beneficiază de discounturi în baza Cardului Partener, un program de loializare special creat pentru ei. Pentru că au la dispoziţie această varietate la doi paşi de locul de muncă, mulţi dintre ei aleg restaurantul preferat pentru pauza de masă, dar şi pentru o întâlnire de afaceri sau pentru timpul petrecut după program, în compania prietenilor sau a familiei.

advert

Ansamblul urbanistic a fost inaugurat pe 30 august 2019 şi le propune timişorenilor un nou mod de viaţă. Este un proiect regional, pentru că se adresează inclusiv locuitorilor din judeţele învecinate, dar şi din Serbia şi Ungaria. Centrul de business al regiunii, dar şi cel mai mare spaţiu pentru shopping din afara Capitalei, Iulius Town este o investiţie de 442 milioane de euro a companiilor IULIUS şi Atterbury Europe. 

advert
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite