Grapini vrea să promoveze Dragobetele pe Google. Boboteaza, Sânzienele sau Babele ar putea fi promovate pe motorul de căutare

Grapini vrea să promoveze Dragobetele pe Google. Boboteaza, Sânzienele sau Babele ar putea fi promovate pe motorul de căutare

Grapini vrea promovarea sărbătorilor care au intrat în conştiinţa neamului

Turismul şi tradiţiile româneşti ar putea fi promovate pe Google România, a anunţat Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri şi Turism.

„Este o idee foarte bună şi voi încerca promovarea celor mai importante tradiţii sau evenimente de acest fel şi pe Google România. De ce nu? Se promovează tot felul de zile fără importanţă, de ce să nu ne promovăm şi sărbătorile noastre tradiţionale“, a afirmati Grapini, citată de Agerpres.ro.
 
Astfel, pe prima pagină Google am putea vedea de la prima oră date precum: Ziua de Dragobete, Zilele Babelor, Boboteaza, Sânzienele, Ispasul, Sânedrul, Ignatul sau alte sărbători tradiţionale puternic intrate în conştiinţa neamului românesc. 
 
Pe de altă parte, ministrul Grapini a anunţat că oamenilor de afaceri din ţările non-UE nu li se va mai solicita viză pentru România dacă au vize Schengen, aici intrând o categorie foarte largă de străini, mai ales din India, China sau Rusia.
 
Guvernul a adoptat, miercuri, ordonanţa care completează OUG 194/2002 privind regimul străinilor din România în sensul acordării vizei româneşti acelor cetăţeni străini care au deja viza Schengen. Măsura este una temporară şi va fi aplicată de la 1 februarie 2014, ţinând cont de faptul ca România nu a primit încă statutul de ţară în spaţiul Schengen.
 
Mai puteţi citi:
 
Crăciunul şi Revelionul se aproapie şi ne gândim ce facem în sezonul rece: plecăm din ţară, nu plecăm? Din ce în ce mai mulţi oameni aleg să practice sporturile de iarnă în ţări precum Austria sau Elveţia. Ce ne lipseşte de pierdem anual teren?
 
Un studiu realizat în cinci parcuri naturale din Munţii Carpaţi arată că 42 de milioane de euro s-ar putea strânge în plus la bugetul statului dacă turismul din Munţii Carpaţi ar fi promovat şi stimulat de autorităţi.
 
Vacanţele de tip city break în oraşele din Europa se ieftinesc în ianuarie şi februarie, în medie, cu 30%, comparativ cu octombrie şi noiembrie şi cu 35-50% faţă de luna decembrie, ca urmare a reducerilor făcute de hotelierii din străinătate după sărbătorile de iarnă.
 
Luni, 9 decembrie, a fost prezentată public strategia de dezvoltare a turismului din Bistriţa-Năsăud. Printre proiectele prevăzute în strategie se numără pârtii de schi, parcuri de aventură, un centru nautic, un parc acvatic, centre de echitaţie sau o platformă pentru parapantă.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: