FOTOGALERIE Unde îşi fac loc brandurile de lux în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

The Grand, compania care administrează JW Marriott, a adus în galeria sa comercială nume importante din lumea modei. În acest an se vor mai alătura încă două mărci renumite

De-a lungul anilor, brandurile de fashion de lux nu s-au înghesuit să intre în România, în schimb în ultimul an şi jumătate cererea în creştere a dus la câteva inaugurări importante. Aşadar, în 2011 şi 2012 nume celebre precum Dunhill, Valentino, Ermano Scervino şi Escada au deschis magazine în cadrul The Grand Avenue, galerie comercială ce face parte din complexul multifuncţional The Grand alături de JW Marriott.

Încă două noi branduri

Dacă în Emirate, China sau Qatar industria de lux a modei evoluază într-un ritm alert, România este o piaţă care a început să mişte, dar care are potenţial să se dezvoltare tocmai din prisma faptului că nu sunt prezenţi mulţi retaileri.

„În ultimii ani sectorul de lux a explodat în Emirate, China sau Qatar. Dar şi în Europa acest sector este în plină dezvoltare. În ceea ce priveşte România, se observă o cerere importantă pentru branduri de top, atât pentru cele care nu sunt prezente în ţară, cât şi pentru cele care sunt deja aici", a declarat pentru „Adevărul" Gregor Aufhauser, directorul general al companiei The Grand. Faptul că nu sunt prezente pe piaţa locală atât de multe branduri de top reprezintă o oportunitate, este de părere Aufhauser.

Legat de apariţia unor noi branduri în România, managerul The Grand a spus „până la sfârşitul anului vor mai intra pe piaţa românească încă două noi mărci de top", iar aceste branduri vor intra în galeria comercială The Grand Avenue. „Nu vă pot spune denumirea lor, doar pot menţiona că am semnat două contracte cu retaileri de top din zona modei de lux", a completat directorul general al The Grand.

Clienţi de toate vârstele

În ceea ce priveşte profilul clientului care face cumpărături din galeria comercială de lux administrată de The Grand, Aufhauser a spus că aceştia sunt de diferite vârste şi naţionalităţi. „Dar cea mai mare parte din clientelă provine din rândul localnicilor, mai ales a bucureştenilor", a completat managerul The Grand.

Ce produse se vând

Unele dintre cele mai scumpe produse comercializate în galeria comercială The Grand Avenue, sunt în două magazine: cel de ceasuri şi cel de sisteme audio video.

După discuţia avută cu managerul The Grand am vizitat galeria comercială şi am descoperit magazinul care are la vânzare unul dintre cele mai scumpe produse era şi cel mai mare televizor 3D marca Bang & Olufsen - BeoVision. Acest televizor are un diametru de 103 inchi şi se vinde cu 120.000 de euro.
Alte produse foarte scumpe din galeria de lux sunt ceasurile Rolex, ele au un preţ care porneşte de la 5.000 de euro şi ajunge la sute de mii de euro. „Este greu de găsit cel mai scump ceas din magazin deoarece preţul se stabilişte în funcţie de preferinţele clientului", ne-a declarat vânzătorul din cadrul magazinului de ceasuri.

Istoria galeriei The Grand Avenue

În 2000 s-a deschis complexul multifuncţional de lux cu o suprafaţă de 88.000 de metri pătraţi ce include hotelul JW Marriott, spaţii de birouri- The Grand Offices, clubul de sănătate World Class şi o parcare cu 525 de locuri. Întreg complexul este controlat în proporţie de 65% de Strabag prin Societatea Companiilor Hoteliere The Grand.

CLICK AICI PENTRU A VEDEA FOTOGALERIA CU GALERIA COMERCIALĂ THE GRAND AVENUE

image

Galeria comercială, a fost inaugurată în 2001 când a început contractarea chiriaşilor. „Printre primii chiriaşii ai galeriei comerciale s-au numărat Mihai Albu şi Avanti, magazine care mai sunt prezente şi acum în galerie", ne-a spus Oana Mocanu, director de vânzări şi marketing al companiei The Grand. Ea a precizat că brandurile renumite din străinătate au început să vină în România în 2005 prin sosirea celor de la Rolex, urmată de Louis Vuitton, care au deschis primul magazin în România în 2008.

În 2011 au apărut nume importante în galeria The Grand Avenue şi anume Dunhill, Valentino şi Ermano Scervino. „Ultimul sosit în galerie, şi anume în martie 2012, este Escada. În prezent, numărul chiriaşilor este de 30", a precizat Oana Mocanu.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite