Forbes: Publicitatea 
de gașcă sau cum se face un viral în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Incepe sec, ca un banc. Un tip intră într-un atelier auto și întreabă mecanicul dacă mașina lui e gata.

„Cu ce alimentați?”, întreabă mecanicul, flegmatic și enervat de prezența clientului, ca de o muscă sâcâitoare. „Cu... ăsta, Efix”, îi răspunde acesta intimidat. „Efex”, îl contrează mecanicul. „Efix. Ef...ee...iii..”, bâiguie clientul. „Efex!”, i-o taie autoritar mecanicul.
Oricum ai lua-o, spotul care a adus Efix o acoperire media în valoare de 300.000 de euro cu un buget de doar 30.000 și a atins 100.000 de utilizatori români de internet încalcă prima regulă a publicității: a nu se lua numele brandului în deșert.

Însă Valentin Suciu, directorul de creație al Odyssey – agenția care a realizat pentru Rompetrol campania „Concert la injectoare” – crede că poceala numelui produsului (secvenţă ce durează mai bine de 10 secunde) este chiar ingredientul secret al popularității spotului ce a adus agenției un Gold Effie la secțiunea Media Efficiency.

Vezi pe forbes.ro câte vizionări pe Youtube a generat campania

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite