Forbes: Câţi bani au investit băncile din România în presa scrisă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Volumul brut de publicitate consumat de instituţiile financiar-bancare în presa scrisă, în prima jumătate a anului, se ridică la 5,6 milioane de euro.

Aproape 3.000 de inserţii publicitare au fost comandate de bănci şi instituţiile de credit în ziarele şi revistele monitorizate de serviciul Media Monitor al BRAT. (În prezent, sunt monitorizate 248 de titluri, iar până la sfârşitul acestui an numărul acestora va ajunge la 300).

Cele 3.000 de machete publicitare reprezintă un volum de brut de 5,6 milioane de euro (calculat pe baza tarifelor - listă de publicitate ale fiecărei publicaţii). Bugetul net (adică banii care au intrat în presă) este estimat de „Forbes România" la 1,3 milioane de euro.

Află pe forbes.ro care sunt cele mai promovate societăţi finaniar-bancare în presă

Vezi pe forbes.ro care sunt pubicaţiile cu cele mai mari volume de publicitate încasate

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite