Forbes: Cum a ajuns un băiat de fermier să conducă un business de milioane de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cu 23 de ani în urmă, un băiat de fermier din Austria culegea plante pentru ceaiuri ,,bio". După ce le-a amestecat şi le-a dat un nume, s-a hotărât să vândă, pe lângă ceai, şi niște povești frumoase în valoare de 23 de milioane de euro anual.

Magazinul lui Johannes Gutmann, Sonnentor, zâmbește pe Landstrasser Hauptstrasse, o stradă cu magazine mici şi cochete din inima Vienei. Am spus ,,zâmbește" pentru că simbolul brandului este un soare vesel, iar la intrarea în încăperea luminoasă cu aspect de plafar te întâmpină, jovial, însuşi proprietarul. Îmbrăcat într-o pereche de pantaloni de piele de-ai bunicului său, de acum 85 de ani, şi purtând pe nas o pereche de ochelari cu rame roșii care par de jucărie.

Johannes are 46 de ani de viaţă și 23 de când a devenit unicul proprietar al unui business cu ceaiuri și povești care îi aduce peste 23 de milioane de euro pe an numai în Austria, fără a pune la socoteală celelalte 47 de ţări în care îşi vinde produsele.

Află pe forbes.ro întreaga povestea lui Johannes Gutmann şi  cum a ajuns să conducă un business de milioane de euro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite