Enescu, Daedalus Group: Studiile electorale aduc 2-3% din creşterea pieţei în anii în care sunt alegeri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Piata locala de cercetare de marketing este in jurul a 40 de milioane de euro, iar anul acesta va creste datorita studiilor electorale, acestea aducand circa 2-3% din avansul industriei in anii in care sunt alegeri, a declarat pentru wall-street.ro Daniel Enescu, fondator Daedalus Group, unul dintre principalii jucatori in domeniul cercetarii.

Pretul pentru realizarea unui studiu de piata variaza de la cateva sute la cateva zeci de mii de euro.

“La o extrema sunt intrebarile pe Omnibus (n.red. studiu cantitativ realizat pe baza unui chestionar alcatuit din intrebari ale mai multor clienti), unde fiecare intrebare costa in jur de 200-400 euro, iar la cealalta extrema sunt cele de tip tracking (studii de culegere continue) care pe un an pot chiar depasi 100.000 de euro. Pretul difera in functie de metodologia culegerii datelor, marimea esantionului, incidenta populatiei tinta in randul populatiei totale, lungimea chestionarului”, a mai spus Enescu.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite