Decizie dură pentru site-urile de rezervări online. Cum înşelau clienţii şi ce reguli trebuie să respecte acum

Decizie dură pentru site-urile de rezervări
online. Cum înşelau clienţii şi ce reguli trebuie să respecte acum

Şase site-uri de rezervări hoteliere online au acceptat să implementeze schimbări majore pentru a pune capăt tacticilor înşelătoare de vânzări şi costurilor ascunse, scrie Sky News.

Ştiri pe aceeaşi temă

Site-urile care vor lua măsurile sunt: Booking,com, Expedia, Agoda, Hotels.com, Ebookers şi Trivago. Cele şase companii au fost subiectul unei investigaţii derulate de Autoritatea de Concurenţă şi Pieţe din Marea Britanie, care a intervenit după ce au fost semnalate îngrijorări privind costuri ascunse, reduceri înşelătoare, tactici prin care clienţii erau presaţi să cumpere mai repede şi ordinea în care apăreau rezultatele pe paginile site-urilor.

Îngrijorările s-au centrat pe faptul că aceste tactici puteau împiedica clienţi să găsească cele mai bune oferte, pentru că nu li se oferea preţul întreg al unei camere şi erau păcăliţi cu privire la popularitatea locului.

Site-urile de căutare de cazare vor trebui să fie mai clare dacă vor clasifica rezultatele căutărilor pe baza comisioanelor pe care hotelurile le plătesc. Site-urile vor trebui, de asemenea, să fie mai oneste cu privire la numărul persoanelor care se uită în acel moment la cazări şi dacă ei caută aceleaşi perioade.

Autoritatea de investigaţii a găsit şi exemple ale unor site-uri care plasau hoteluri sold-out în topul rezultatelor, pentru a pune presiune pe clienţi să facă rezervări. Toate cele şase site-uri menţionate au convenit să nu mai facă acest lucru.

Ele au fost de acord să oprească adăugarea discounturilor înşelătoare, precum comparaţia dintre preţul unui apartament de lux cu o cameră dublă standard sau să sugereze că preţul în timpul săptămânii a scăzut de la ceea ce era de fapt preţul din weekend.

Site-urile de oferte hotelieri trebuie să fie, de asemenea, mai directe cu privire la costurile totale, inclusiv taxe, comisioane de rezervare şi de resort. Lor le va fi permis, însă, să continue să arate cât costă fiecare dintre acestea luate separat.

Deşi nu toate cele şase website-uri foloseau toate aceste tactici controversate, ele au fost de accord la unison să le mai folosească.

Schimbările trebuie implementate până la data de 1 septembrie 2019. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: