Cum a găsit Jean Valvis sticla optimă pentru noua sa apă minerală

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru alegerea sticlei de 0,75 litri cu care noua apă minerală Aqua Carpatica se va prezenta în faţa consumatorilor străini, omul de afaceri Jean Valvis a derulat începând de anul trecut un concurs internaţional de proiecte de design, denumit „Sticla perfectă", cu un buget de 107.000 de euro.

A primit peste 500 de proiecte din toată lumea, iar juriul, format din specialişti de talie mondială în domeniul designului, au desemnat câştigător proiectul grecilor de la Anamorphosis Architects.

„Deocamdată suntem în discuţii tehnice cu patru furnizori de sticlă din Anglia, Franţa, Italia şi România. Sticla va fi fabricată acolo şi transportată la fabrica din Dorna", a declarat Valvis.

Astfel, Valvis vrea să ridice noul produs, apă şi sticlă, la rangul de brand de lux, top premium, care să fie vândut exclusiv în segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele) din marile capitale ale lumii, precum New York, Paris, Londra, Roma, Geneva, Tokyo sau Sydney.

„Avem o strategie de expansiune care se bazează pe construirea de relaţii cu marile reţele hoteliere internaţionale, cu restaurante cunoscute, cu cafenele istorice. Ce ne-am propus este extrem de dificil şi nu se va realiza deloc repede", a mai spus omul de afaceri.

Primii paşi vrea să îi facă anul viitor la Paris - „capitala rafinamentului", sau la New York - centrul economic creator de trenduri.

„Din ce în ce mai multă lume consumă şi produsul, şi aspectul. Vrem să aducem valoare adăugată produsului şi pe acest palier", argumentează Valvis preocuparea sa de peste un an de a găsi sticla optimă pentru această apă.

„Trebuie să arătăm în lume că România nu exportă doar buşteni şi fier vechi", a susţinut el.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite