Concursul EuroPrix 2002

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Asociatia romana de multimedia interactiva - ARMI in colaborare cu Institutul pentru Tehnica de Calcul (ITC) si EuroPrix a organizat vineri la sediul Fundatiei Culturale Romane din Aleea Alexandru nr.

Asociatia romana de multimedia interactiva - ARMI in colaborare cu Institutul pentru Tehnica de Calcul (ITC) si EuroPrix a organizat vineri la sediul Fundatiei Culturale Romane din Aleea Alexandru nr. 38 conferinta cu tema "Civilizatia informatiei. Intalnirea dintre cultura si tehnologie". Conferinta polarizeaza preocuparile profesionistilor de multimedia si ale oamenilor de cultura, tratand subiecte variate, de la societatea informationala si decizia politica, mostenirea culturala si multimedia, pana la viitorul industriei europene de e-content. Anul acesta, la conferinta a participat domnul profesor doctor Peter Bruck din Austria, coordonator al concursului EuroPrix. Punctul forte al manifestarii l-a constituit lansarea oficiala a competitiei EuroPrix 2002. EuroPrix reprezinta cel mai important concurs din domeniul Internetului si multimedia, fiind sprijinit de Comisia Europeana, de alte tari membre ale Uniunii Europene si de firme care activeaza in acest domeniu. EuroPrix primeste in fiecare an aproximativ 500 de noi participanti din peste 30 de tari si se desfasoara pentru a cincea oara consecutiv. Anul acesta, au luat parte la concurs statele membre ale Uniunii Europene, tarile EFTA, tari din Europa Centrala si de Est, dar si Malta, Turcia, Israel si Cipru. Au fost invitati pentru a participa cu cele mai bune proiecte producatori profesionisti din domeniile multimedia si new media, precum si studenti si nou veniti talentati. EuroPrix se deosebeste de alte competitii prin programul de promovare a nominalizatilor si castigatorilor: * Propunerile la concurs sunt prezentate in Catalogul Drepturilor de Licenta publicat pentru Targul International de Carte de la Frankfurt. * Cele mai bune cinci produse din fiecare categorie sunt nominalizate si anuntate cu ocazia unei prezentari speciale la Targul International de Carte de la Frankfurt in octombrie 2002. * O serie de evenimente de promovare ulterioare sunt organizate de catre partenerii retelei EuroPrix in octombrie si noiembrie. * Produsele nominalizate sunt publicate in Catalogul EuroPrix, pe website-ul EuroPrix si CD-ROM-ul EuroPrix. * Castigatorii sunt anuntati si premiati la finala Galei EuroPrix care va avea loc in luna decembrie in Austria. Participantii nominalizati si castigatorii sunt prezentati intr-un spectacol de televiziune transmis in intreaga Europa. * Catalogul Nominalizarilor EuroPrix, Catalogul celor mai talentati producatori si Catalogul pentru Drepturi de Licenta sunt gratuite. Termenul-limita de inscriere la concurs este 15 iulie 2002.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite