CNADNR a atribuit construcţia lotului 2 din Autostrada Timişoara-Lugoj unei asocieri italiene. Costă 95 de milioane de euro fără TVA

CNADNR a atribuit construcţia lotului 2 din Autostrada Timişoara-Lugoj unei asocieri italiene. Costă 95 de milioane de euro fără TVA

Proiectarea şi construcţia noului tronson va costa 94,7 milioane de euro

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a atribuit consorţiului dintre Tirrena Scavi şi Societa Italiana Per Condotte D'Acqua un contract de 423,35 milioane de lei (94,7 milioane de euro), fără TVA, pentru proiectarea şi construirea lotului 2 al Autostrăzii Timişoara - Lugoj, la peste un an de la primirea ofertelor din partea constructorilor.

Ştiri pe aceeaşi temă

Contractul vizează proiectarea şi execuţia unui tronson cu o lungime totală de aproximativ 25,6 km.
 
Finanţarea este asigurată din fonduri europene (85%) şi bani de de la bugetul de stat (15%).
 
Pentru acest lot au transmis oferte în august 2012 firmele FCC Construccion şi Copisa Constructora Pirenaica şi consorţiile Selina SRL - Doprastav as - Sodi Construcţii SRL, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d’Acqua, Max Boegl Romania - Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg - Astaldi - Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti SA - Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL - Comsa - Aldesa Construcciones - Vamibero Holding - Arcadis Eurometudes, Strabag SRL - Straco Grup SRL, Constructora San Jose - Sevicon Obras e Infraestructuras SL şi Spedition UMB - Tehnostrade.
 
Primul tronson al acestei autostrăzi a fost deschis circulaţiei în octombrie 2012, fiind realizat de asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Carena SpA Impresa di Construzioni.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările