Afacerile companiei clujene Farmec au crescut cu 14% în 2016

Afacerile companiei clujene Farmec au crescut cu 14% în 2016

Farmec, una dintre cele mai cunoscute companii cosmetice româneşti, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane de lei (43,8 milioane de euro), înregistrând o creştere de 14% faţă de cifra de afaceri realizată în anul 2015.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pentru anul 2017, Farmec îşi propune să crească mai departe cifra de afaceri cu 10% „prin consolidarea brandurilor existente,  lansări de noi produse şi planurile ambiţioase de extindere a reţelei de magazine în întreaga ţară”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec. 

Vânzările în magazinul online al companiei au avut parte de o creştere consistentă. În 2016, ele s-au extins cu 25%, după ce în anul precedent depăşiseră 1 milion de euro.

În prezent, compania deţine 11 magazine proprii în România: 3 în Cluj-Napoca, 2 în Bucureşti şi câte un magazin în Sibiu, Timişoara, Braşov, Constanţa, Arad şi Târgu-Mureş. În străinătate, compania a deschis în colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franţa şi Grecia. În 2016, compania clujeană a inaugurat 8 magazine noi, printre care se numără şi primele 3 magazine Gerovital din România, lansând, totodată, 60 de produse. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările