Cel mai mare furnizor de energie electrică anunţă reduceri de preţ pentru consumatorii care nu au optat pentru piaţa liberă

Cel mai mare furnizor de energie electrică anunţă reduceri de preţ pentru consumatorii care nu au optat pentru piaţa liberă

Foto 123 RF

Cel mai mare furnizor de energie electrică din România, care deserveşte 3,2 milioane de consumatori casnici din 18 judeţe, a anunţat reducerea tarifelor pentru consumatorii care nu au optat încă pentru încheierea contractelor în piaţa liberă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Reducerea de preţ operată de Electrica Furnizare se aplică de la data de 1 ianuarie până la momentul în care clienţii vor opta pentru un contract din piaţa concurenţială, dar până cel târziu la finalul lunii august.
 
" (...) compania oferă benevol un discount consumatorilor care doresc trecerea în piaţa concurenţială, dar nu au avut încă timpul să ia o decizie informată. Discount-ul se aplică pentru intervalul cuprins între data de 1 ianuarie 2021 şi momentul în care aceştia optează pentru o ofertă de pe piaţa liberă, oricând până la data de 31 august 2021. Discount-ul va reflecta diferenţa dintre preţul de serviciu universal şi preţul ofertei concurenţiale pentru care a optat consumatorul, sprijinind astfel tranziţia facilă a acestuia în piaţa concurenţială şi oferindu-i suficient timp pentru a face cea mai bună alegere", se menţionează în comunicatul remis de Electrica Furnizare.
 
Anunţul companiei survine celui făcut de ministrul Energiei, Virgil Popescu, potrivit căruia toţi furnizorii de ultimă instanţă ar trebui să ofere populaţiei discounturi egale cu diferenţa dintre preţul energiei electrice în piaţa universală şi preţul energiei în piaţa concurenţială.
 
De asemenea, clienţii companiei care au la dispoziţie un proces simplificat de încheiere a unui contract în regim concurenţial, fiindu-le necesar doar actul de identitate. Procedura este una facilă şi în cazul clienţilor noi, pe lângă cartea de identitate fiind necesar doar un act de proprietate sau o declaraţie pe proprie răspundere, conform Electrica Furnizare.
 
Pe de altă parte, compania a suplimentat numărul de angajaţi în Call Center, pentru ca timpul de aşteptare al apelanţilor să fie astfel redus, şi a prioritizat operaţiunile desfăşurate în cadrul Centrelor de Relaţii cu Clienţii astfel încât cei interesaţi de ofertele concurenţiale să poată beneficia de cea mai promptă şi completă consultanţă în procesul de selecţie a ofertei potrivite şi de încheiere a contractului de furnizare a energiei electrice, potrivit comunicatului Electrica Furnizare.
 
Electrica Furnizare continuă campania de informare a consumatorilor cu privire la ofertele din piaţa concurenţială, atât prin modalităţi tradiţionale - concomitent cu emiterea facturii sau în cadrul Centrelor de Relaţii cu Clienţii, cât şi în mediul online, prin pagina destinată liberalizării: https://www.electricafurnizare.ro/liberalizarea-pietei-de-energie-electrica/.
 
Compania Electrica Furnizare va asigura o informare constantă a clienţilor pe tot parcursul anului, prin canalele de comunicare proprii şi prin acţiuni dedicate, astfel încât alegerea făcută de către consumatori să aibă la bază o înţelegere corectă şi completă a ofertelor concurenţiale şi a avantajelor specifice, se precizează în comunicatul societăţii comerciale.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările