Ce vânzări a obţinut Cocor din publicitatea outdoor în 2011

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cocor Media Channel, faţada media de pe magazinul Cocor, a adus vânzări de spatiu publicitar outdoor companiei în valoare de 1,4 milioane de euro, potrivit firmei.

”Rezultatele obţinute în 2011 arată interesul crescut al clienţilor pentru outdoor-ul digital spectacular. În plus, poziţionarea Cocor Media Channel la kilometrul zero al capitalei şi faptul că este singurul vehicul outdoor dotat cu traffic counter ce asigură brand-urilor atât maximul de vizibilitate cât şi datele necesare pentru evaluarea campaniilor”, a declarat Carmen Andrei, director Cocor Media Channel.

Pe lângă datele oficiale de trafic, Cocor a realizat studii proprii care arată că timpul de staţionare prin faţa ecranelor este între 45 secunde şi 4 minute, în funcţie de trafic. În acelaşi timp, expunerea participanţilor din trafic la mesajele afişate pe faţada media este între 2 – 7 ori pe săptămâna.








Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite