Ce magazine noi îmbogăţesc peisajul de retail din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
street

Evoluţia economică solidă a României, dar şi dezvoltările de retail sunt factori care ar putea duce la creşterea apetitului de extindere a retailerilor în România. Prima parte a anului 2015 a adus deja deschideri ale unor branduri internaţionale pe plan local, unele asumându-şi deja planuri de extindere pe terment mediu. Iată care sunt brandurile nou intrate pe piaţa de retail în prima jumătate a anului.

Marks&Spencer Food

Marks&Spencer a adus în mai 2015 şi divizia de food în România, inaugurând primele magazine în Plaza România şi Mega Mall. Oficialii companiei au declarat că vor să ajungă într-un an jumătate la 10 magazine care să înglobeze şi partea de food.

Debenhams

Bulgarii de la MRPI vor să deschidă câte...citeşte continuarea pe wall-street.ro 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite