Ce lanţ de magazine vrea să deschidă 1.500 de unităţi în România, până în 2020
0LaDoiPaşi se mai apropie cu un pas de client. Reţeaua de magazine în franciză a Metro se reinventează şi se extinde atacând zona rurală şi mic urbană.
„Şapte din zece oameni, potrivit studiilor, nu ar sta la o coadă ca să cumpere mâncare, vor să aibă alternative de cumpărături de câteva minute şi preferabil din comunitatea din care fac parte“, a explicat pentru NewMoney Violeta Luca, director de retail în cadrul Metro, motivul pentru care compania germană a decis să facă un „upgrade“ modelului de franciză pe care îl aveau deja pe piaţă (LaDoiPaşi), accelerând, totodată, extinderea acestui format.Noul concept le lasă în continuare micilor comercianţi tradiţionali independenţa de operare, însă printre condiţiile pe care aceştia trebuie să le respecte se numără implementarea noului layout de magazin LaDoiPaşi (în sensul de adaptare la nevoile clienţilor din proximitatea acestora), dotarea cu echipamente şi suport IT, dar şi ca o parte din produse să fie achiziţionate din reţeaua de magazine Metro.