Articol publicitar

Carrefour România lansează portalul unic carrefour.ro: Supermarket Online, Carrefour & Partenerii (marketplace), magazinul mărcii proprii TEX, oportunităţi de carieră şi iniţiative corporate

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
d

Digitalizarea te-a scutit deja de bătaia de cap pe care o presupune plata multora dintre facturi sau rezervarea celor mai bune locuri în sala de cinema. Dacă nu eşti un fan al umblatului printre rafturi sau pur şi simplu nu ai timp de drumul până la magazin, ai de acum soluţia la îndemână: portalul unic carrefour.ro, activ începând cu 17 mai 2018.

Platforma reuneşte întregul univers digital al retailerului: magazinul de comerţ online carrefour-online.ro, site-ul instituţional carrefour.ro, magazinul de comerţ online dedicat brandului de îmbrăcăminte marca proprie TEX tex.carrefour.ro şi site-ul de employer branding lumea-carrefour.ro. În acelaşi timp, aceasta propune primul sistem de tip Market Place dezvoltat de un retailer FMCG în România, prin secţiunea „Carrefour & Partenerii”. Portalul oferă o experienţă complexă utilizatorilor, Carrefour consolidându-şi astfel poziţia de unic retailer omnicanal din România.

Platforma Carrefour.ro conţine două noi secţiuni majore,  „Supermarket Online” şi „Carrefour & Partenerii”.

Coşul zilnic sau saptamanal, alimentat online, cu produse proaspete

Supermarketul Online este destinat clienţilor din Bucureşti şi Ilfov si cuprinde produse alimentare de bază, produse bio, proaspete (fructe şi legume), produse congelate, dar şi obiecte de uz casnic, care sunt livrate cu precizie si discretie în intervalul orar selectat. Carrefour asigură clienţilor săi calitatea şi prospeţimea produselor livrate, atent urmărite până la livrarea comenzii.

Tot ce ai nevoie din categoria non-alimentare

Cea de a doua secţiune ”Carrefour & Partenerii” functioneaza ca un mall virtual în care partenerii Carrefour îşi pun la vânzare produsele, acesta devenind primul sistem de tip market place dezvoltat de un retailer din domeniul FMCG în România.

Carrefour & Partenerii nclude o gamă largă de produse non-alimentare electronice, electrocasnice, mobilier de grădină şi multe altele, acestea fiind livrate oriunde în ţară. Mai mult, această secţiune pune la dispoziţie clienţilor serviciul Click&Collect care permite ridicarea produselor din orice hipermarket Carrefour.

advert

Serviciul Click&Collect este pus, in premiera, la dispozitia clientilor din Romania.  

Prin lansarea noului portal unic www.carrefour.ro, Carrefour România pune la dispoziţia clienţilor săi un număr de peste 150.000 de produse: prin magazinul de comerţ online al brandului de îmbrăcăminte marca proprie TEX, prin secţiunea de Supermarket Online la preţ de hipermarket şi cu livrare precisă şi discretă, în intervalul orar selectat, prin secţiunea Carrefour & Partenerii, cu opţiuni multiple de a face cumpărături. De asemenea, noul portal unic reuneşte informaţii instituţionale, precum informaţii despre cataloagele şi magazinele Carrefour, dar şi informaţii legate de employer branding.   

Monitorizare atentă pentru a îmbunătăţi permanent experienţa clienţilor

Noul Portal Unic este în plină dezvoltare, atent monitorizat astfel încât gradul de satisfacţie a cerinţelor clienţilor să fie în continuă creştere. Sugestiile sunt implementate pe masură ce sosesc pentru ca experienţa de cumpărături să fie simplificată şi eficientă.

Imagine indisponibilă
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite