Care sunt cuvintele cheie căutate de specialiştii în resurse umane pe platforma eJobs

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: shutterstock
Foto: shutterstock

Cuvintele cheie cel mai des folosite de către specialiştii în resurse umane care au căutat CV-uri în baza de date eJobs, în ultimul an, au fost ”call center”, ”customer support”, ”java developer”, ”sales”, ”accountant”, ”technical support” sau ”germană”.

Bogdan Badea, CEO eJobs România, a transmis: ”Pe de o parte, aceste cuvinte ne arată care este dinamica pe piaţa muncii şi unde anume este nevoie de candidaţi, pe de altă parte, sunt informaţii importante pentru cei care îşi caută un loc de muncă pentru că au indicii despre cum să îşi construiască CV-urile astfel încât să fie mai uşor de găsit de angajatori. Nu este o surpriză faptul că vedem căutări active pentru domenii precum call center, vânzări sau IT pentru că, aşa cum ştim, au continuat să aibă nevoie de oameni indiferent de contextul pieţei”.

Potrivit unui comunicat al eJobs, deşi numărul de candidaţi disponibili în piaţă a crescut considerabil în ultimul an, pentru recrutori poate fi în continuare dificil să găsească persoanele cele mai potrivite pentru joburile pe care le au deschise.

”Lunar, pe eJobs.ro există peste 1 milion de aplicări. În luna ianuarie, pragul a trecut de 1,3 milioane, iar datele aferente lunii februarie arată deja aproximativ 900.000 de aplicări ale candidaţilor activi pe platformă.”, arată comunicatul.

”Sunt mulţi candidaţi care îşi actualizează CV-urile doar atunci când sunt presaţi să îşi schimbe jobul, însă trebuie să ştie că ei îşi cresc şansele de a primi o ofertă de angajare dacă au în permanenţă CV-ul adus la zi. Cu alte cuvinte, orice promovare, orice schimbare de departament, orice limbă străină nou învăţată sau abilităţi nou dobândite ar trebui să fie trecute în CV-urile pe care le-au folosit de-a lungul timpului pentru a aplica prin intermediul platformelor de recrutare”, explică Bogdan Badea.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite