BNR va scoate la concurs locuri de muncă pentru tineri. Ce criterii trebuie îndeplinite

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Banca Naţională a României Foto: GettyImages
Banca Naţională a României Foto: GettyImages

Banca Naţională a României va scoate la concurs 100 locuri de muncă care vor fi disponibile în perioada următoare pentru cei care doresc să urmeze o carieră în domeniul bancar. Mugur Tolici, director de resurse umane la BNR, a explicat în ce vor consta noile posturi.

”Avem acest program, care funcţionează din 2001, Programul Tinerilor Specialişti, în care au aplicat 900 de persoane şi am angajat 50 în parcursul acestor 20 de ani. Sunt 10 posturi în fiecare an, disponibile acestui program”, spune Mugur Tolici, director de resurse umane.

Numărul aplicanţilor a crescut exponenţial în această perioadă. Angajarea se face pe baza unui instrument psihometric, care determină profilul candidatului. Candidatul va susţine un interviu comportamental.

„În urma proiectului pe care l-am avut cu o firmă de consultanţă, plătim competitiv, suntem aliniaţi la nivelul pieţei, dar în pachetul salarial al nostru, specific, avem câteva lucruri interesante şi care nu sunt în multe alte locuri“, explică Mugur Tolici, director de resurse umane, BNR.

Programul de formare profesională a tinerilor specialişti la BNR - Ce criterii trebuie îndeplinite

  • deţinerea unei diplome de licenţă;
  • vârsta de maximum 35 de ani la data transmiterii aplicaţiei;
  • cunoaşterea limbii engleze;
  • să nu fi fost respins la interviul final de selecţie în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a programului;
  • să nu fi fost admis anterior în cadrul Programului de formare profesională a tinerilor specialişti;
  • să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea unei infracţiuni.

*În cazul în care aveţi rude până la gradul al doilea sau soţul/soţia angajate în Banca Naţională a României, aplicaţia dumneavoastră va fi analizată de Direcţia resurse umane şi în vederea evitării apariţiei unui conflict de interese.

Constituie avantaj deţinerea unei diplome de master, a unei diplome de doctorat sau a unei experienţe profesionale relevante structurii organizatorice pentru care candidatul optează, precum şi cunoaşterea unei alte limbi de circulaţie internaţională decât limba engleză.

Principalele criterii de selecţie:

  •  
  • rezultatele obţinute pe parcursul facultăţii;
  • capacitate de comunicare şi de dezvoltare a relaţiilor interpersonale;
  • capacitate de analiză;
  • entuziasm şi implicare în îmbunătăţirea şi dezvoltarea activităţii desfăşurate;
  • flexibilitate şi capacitate de a lucra în diferite departamente ale băncii;
  • maturitate, tact şi diplomaţie.
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite