Black Friday 2018: Românii au cumpărat tot! Vânzări în jumătate de zi cât tot BF 2017

Black Friday 2018: Românii au cumpărat tot! Vânzări în jumătate de zi cât tot BF 2017

Marii jucători din piaţa de e-commerce şi-au depăşit estimările înainte ca Black Friday să se încheie

Marile magazine online au înregistrat creşteri semnificative faţă de campania similară de Black Friday din 2017. Astfel, mai multe magazine, inclusiv eMAG au depăşit sumele încasate anul trecut până la jumătatea zilei.

Ştiri pe aceeaşi temă

eMAG: 500 de iPhone X vândute în 43 de secunde

eMAG a înregistrat după primele 9 ore ale ediţiei din 2018 a Black Friday vanzări de peste 355 milioane lei şi peste 930.000 de produse comandate. 35.000 de clienţi au comandat online la eMAG pentru prima dată. Rezultatul zilei de Black Friday de anul trecut a fost depăşit la ora 16:20. Promoţiile vor fi suplimentate până după miezul nopţii. 

„Comenzile de Black Friday au atins un nivel record în primele 9 ore de la deschiderea evenimentului. Avem un interes fără precedent care ne va duce la o creştere cu peste 20% faţă de anul trecut şi cu 10% peste ţinta noastră pentru acest an. Estimăm vânzări de peste 440 milioane lei pentru toată ziua,” a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

Iată câteva cifre ale eMAG:

  • Comenzi în valoare de peste 355.000.000 lei
  • Peste 930.000 de produse comandate
  • Peste 6.100.000 vizite de la începerea evenimentului
  • 75% din trafic de pe dispozitive mobile
  • Ponderea comenzilor cu cardul peste 34%, în creştere de la media de 30% din 2017
  • Una din 11 comenzi are un produs pentru copii
  • Cea mai complexă comandă are 26 de produse şi include televizor, maşină de spălat, aspirator, articole sportive, blender, fier de călcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea şi altele.

Vegis.ro - depăşirea Black Friday 2017 la ora 13.00

Până la ora 13.00, Vegis.ro - cel mai mare magazin online de produse naturiste - şi-a depăşit cifrele totale de vânzări şi încasări înregistrate de Black Friday în 2017. 
 
Astfel, anul acesta s-au înregistrat cu 40% mai multe decât până la ora 13.00 la Black Friday 2017. Valoarea totală a comenzilor înregistrate a fost cu 60% mai mare.
    
Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare Vegis.ro: În primele 10 minute, au fost epuizate ofertele cu reduceri de 80 şi 90%, iar în următoarea oră cele cu reduceri de 70%. Acest lucru în ciuda faptului că am avut un stoc generos şi limită de produse de un anumit fel pe comandă. În primele două ore de campanie, am avut o comandă la fiecare 25 de secunde. 
 
40% din comenzi au fost înregistrate de pe dispozitivele mobile. Valoarea comenzi de Black Friday a crescut la 180 de lei, faţă de 145 de lei, cât este media unei comenzi într-o perioadă normală. 
 

Libris.ro - cărţi de 1 milion de lei 

Până la ora 15.30 s-au înregistrat comenzi pentru peste 40.000 de cărţi, în valoare totală de 1 milion de lei. Valoarea unei comenzi a crescut în medie cu 20% faţă de campania similară din 2017. Unele titluri s-au epuizat după doar câteva ore de promoţii, dar Libris.ro a făcut suplimentări în limita stocului disponibil. 
 
Cele mai multe comenzi s-au înregistrat pentru titluri cu o medie de 80% reducere. Autorii români, cărţile de dezvoltare personală şi de parenting, dar şi beletristica s-au numărat printre cele mai căutate titluri. 
 
Campania Libris.ro de Black Friday a inclus reduceri de până la 90% la peste 80% din fondul total de carte. 

Fashion Days - 16.000 de comenzi în prima oră 

Cel mai mare eveniment de shopping al anului, Black Friday 2018, a început la Fashion Days aseară, 15 noiembrie. Startul a fost dat în aplicaţia de mobil, la ora 19:00, când peste 40.000 de oameni au accesat simultan platforma.

Doar în prima oră au fost înregistraţi peste 150.000 de vizitatori, care au efectuat aproximativ 16.000 de comenzi. 40.000 de produse au fost achiziţionate în acest interval, cea mai numeroasă comandă conţinând 35 de articole, în valoare de 5.160 de lei. În total, în prima oră, valoarea comenzilor efectuate pe Fashion Days depăşeşte 6 milioane de lei.

Fashion Days a înregistrat o creştere a valorii comenzilor de peste 40% în primele 12 ore de la startul Black Friday. Cel mai bine vândut produs din primele 12 ore a fost geanta crossbody cu aplicaţii metalice Guess, cu 168 de bucăţi achiziţionate, în timp ce comanda cea mai numeroasă a inclus 55 de articole.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: