Au început înscrierile pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal

0
Publicat:
Ultima actualizare:
business consultanta

Camera Consultanţilor Fiscali organizează un examen de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent în Bucureşti, în data de 4 noiembrie 2017.

Înscrierile la examen se fac în perioada 2 octombrie 2017 – 20 octombrie 2017 pe site-ul www.ccfiscali.ro, iar dosarele se depun – în aceeaşi perioadă – direct sau se transmit, prin servicii poştale cu confirmare de primire.

Confirmarea înscrierii, numărul de înregistrare şi modul de soluţionare a cererii de înscriere, se fac prin afişare pe site-ul CCF, numai după primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru înscriere şi înregistrarea acestuia.

Ce condiţii trebuie să fie îndeplinite.

Cei care candidează la examenul de atribuire a calităţii de consultant fiscal trebuie să îndeplinească cumulativ mai multe condiţii, precum: să fie licenţiaţi ai unei facultăţi cu profil economic, să aibă o experienţă profesională de minimum 5 ani (dintre care minimum 3 ani în una sau mai multe dintre următoarele activităţi: elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislaţiei fiscale; administrare fiscală; elaborarea sau aplicarea reglementărilor contabile; activitate financiar-contabilă; activitate didactică universitară în domeniul finanţelor publice, fiscalitate, politici fiscale şi bugetare, contabilitate financiară, finanţele instituţiilor publice; activitate de consultant fiscal asistent), să nu aibă antecedente penale pentru săvârşirea unor infracţiuni sancţionate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiară, precum şi alte infracţiuni, să aibă capacitate deplină de exerciţiu, să fie apţi din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei;

Ce trebuie să conţină dosarele de înscriere                 

Dosarul de înscriere va conţine următoarele documente:

a) cererea de înscriere la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal;

b) curriculum vitae;

c) diploma de studii superioare în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;

d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;

e) actul de identitate, în copie;

f) certificatul de cazier judiciar;

g) certificatul de cazier fiscal;

h) adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;

i) documentul de plată a taxei de înscriere la examen, în original (500 lei - conform Hotărârii Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 1/2017). Plata taxei se poate face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la  Banca Transilvania, Sucursala Lipscani -  IBAN RO36BTRL04101202D58602XX sau în contul deschis la BCR Sucursala Sector 4 -  IBAN RO91RNCB0075119726870001;

 j) trei fotografii 2/3 cm.

 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite