Asigurările de locuinţe au înregistrat o creştere de 7% în 2020. Care sunt acoperirile cele mai solicitate de clienţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Călin Matei, director Groupama Asigurări
Călin Matei, director Groupama Asigurări

Groupama Asigurări a înregistrat o creştere de 7% în ceea ce priveşte subscrierile pentru Asigurări de locuinţă, în 2020, iar Asigurarea locuinţei cu extra acoperiri (ALExA) a rămas în continuare produsul accesat cel mai frecvent de clienţi, la nivel de piaţă.

Potrivit unui comunicat agenţiei de asigurari, cele mai solicitate clauze suplimentare vizează avariile accidentale la instalaţiile de încălzire sau daunele produse aparatelor electrice, electronice şi electrocasnice.

”În contextul crizei sanitare, locuinţele au îndeplinit mai multe roluri ca niciodată, unele funcţionale, altele emoţionale – de la case, în sensul lor tradiţional, la birouri, săli de clasă sau locuri de joacă. Lucrul acesta a dus la o creştere firească a interesului pentru asigurarea locuinţei, clienţii fiind mai preocupaţi de riscurile la care acestea sunt expuse.”, a declarat Călin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurări, precizând că, în România, Asigurarea Locuinţei cu Extra Acoperiri este cea mai vândută asigurare de locuinţă. 

Conform acestuia, Groupama Asigurări, a fost prima companie care a introdus opţiunea de autoconstatare, reparaţiile de urgenţă şi garanţiile de servicii, ca parte a Colecţiei de avantaje. 

”Credem în flexibilitatea produselor noastre şi în oferirea de soluţii utile pentru clienţii noştri, astfel că, în contextul crizei sanitare, ne-am adaptat serviciile şi am marcat încă o permieră pe piaţă, atunci când am introdus Video Asist, aplicaţia de constatare a daunelor la distanţă. Rămânem atenţi la nevoile clienţilor noştri, pentru a răspunde cu  produse flexibile, personalizabile, cu soluţii care să le ofere continuitatea planurilor atunci când intervine neprevăzutul”, a transmis Călin Matei.

Astfel, acoperirea de bază a asigurării de locuinţă cu extra acoperiri de la Groupama Asigurări (ALExA) cuprinde riscuri precum: incendiu, trăsnet, explozie, căderea aparatelor de zbor – pentru clădire şi/sau bunurile din locuinţă, dar şi Asigurarea de răspundere civilă, pe teritoriul României, pentru persoana asigurată şi persoanele care locuiesc împreună cu aceasta, în locuinţa asigurată.

De asemenea, clienţii care încheie o poliţă ALExA, beneficiază şi de opţiunea de autoconstatare, pentru pagubele de până în 2.000 de lei şi despăgubire în maximum 72 de ore (zile lucrătoare) de la acordul lor pentru suma despăgubită. 

Totodată, clienţii pot accesa şi opţiunea de constatare a daunelor de la distanţă, prin intermediul Video Asist, aplicaţie care facilitează apelul video cu un reprezentant Groupama. Această soluţie,introdusă în premieră de Groupama Asigurări pe piaţa din România,elimină deplasarea unui inspector de daună în locaţie şi diminuează timpul de rezolvare a dosarului de daună. 

Reprezentanţii companiei de asigurări au mai menţionat că, în 2020, Groupama Asigurări a plătit daune de 22,3 milioane de lei, în creştere cu 7% faţă de valoarea daunelor plătite în 2019.

Conform datelor transmise, riscurile cu frecvenţa cea mai mare de daună în 2020 au fost avariile instalaţiilor de apă, canalizare sau încălzire centrală şi fenomenele meteorologice extreme (furtuna, grindina, greutatea stratului de zăpadă/gheaţă). 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite