ANPC schimbă regulile pentru comerţul online: noi termene pentru livrare şi noi reguli pentru înlocuirea produselor defecte

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor pregăteşte un set de reguli noi pentru comerţul online, pentru a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor.

ANPC a organizat, în data de 21 august, o întâlnire cu o serie de jucători din sectorul comercializării produselor IT&C, care a condus la clarificări în ceea ce priveşte conduita sectorului în relaţia cu clienţii. Invitaţia a fost făcută principalilor jucători din piaţă, precum ALTEX, Cel.ro, Flanco, E-mag.

În timpul întânlnirii de ieri, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi companiile care au dat curs invitaţiei (ALTEX, Cel.ro, Flanco) au abordat probleme care privesc toţi jucătorii din sectorul comerţului electro-IT, comercianţi, producători, curieri, service, instalatori etc., propunând soluţii orientate către client, pentru o practică unitară la nivel national:

-       afişarea în zona caselor de marcat a procedurii de preluare a sesizărilor în magazine.

-       stabilirea termenului de livrare pentru comenzile online şi offline la maximum 15 zile lucrătoare şi comunicarea acestuia atât pe site-uri, cât şi în magazine

-       stabilirea termenului de instalare a aparatelor de aer condiţionat la maxim 7 zile de la data achiziţiei serviciului şi actualizarea condiţiilor de instalare în consecinţă

-       înlocuirea produselor defecte pentru situaţiile în care clienţii reclamă acelaşi defect de maxim 3 ori în perioada de garanţie a produselor în urma unei evaluări făcute de un service autorizat.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite