Afacerile eMAG au crescut anul trecut, însă sub nivelul aşteptat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Magazinul online eMAG.ro a avut anul trecut o cifră de afaceri de 145 milioane de euro, în creştere cu 42% faţă de anul precedent, potrivit datelor Dante International, compania care gestionează site-ul.

Totuşi, rezultatul obţinut a fost sub obiectivul anunţat, de 150 milioane de euro,

La finele anului trecut, eMAG.ro avea o cotă de 70,1% din piaţa online de produse electronice şi IT, care a însumat 207 milioane de euro, de la 70,8% în 2010.

Planurile pentru 2012 vizează atingerea unei cifre de afaceri de 180 milioane de euro şi extinderea accelerată a eMAG Marketplace pe mai multe categorii de retail.

"Anul 2011 a fost anul revenirii pe creştere a vânzărilor, iar jumătate din creştere a fost adusă proactiv de noi. Un alt lucru interesant în 2011 este schimbarea comportamentului de cumpărare: nu te mai poţi lăuda la televizor cu cele mai mici preţuri sau cele mai bune servicii, clienţii au învăţat să compare, să verifice şi să aleagă", a declarat directorul general al eMAG.ro, Iulian Stanciu.

El a adăugat că eMAG.ro a vândut 25% din laptopurile vândute în România anul trecut. "Noi am vândut aproape 100.000 de laptopuri, din cele 400.000 comercializate la nivel naţional", a menţioat Stanciu, care a mai spus că oferta eMAG.ro numără peste 60.000 de produse şi creşte în fiecare zi.

La rândul său, directorul de dezvoltare al eMAG.ro, Radu Apostolescu, a spus că magazinul online va avea peste 100 milioane de vizite în acest an, de la 80 milioane în 2011, trafic care este de cel puţin 10 ori mai mare decât un centru comercial important din România.

"Datorită acestui fapt, considerăm că eMAG Marketplace este o platformă foarte interesantă pentru orice comerciant, chiar dacă are sau nu un magazin online propriu în prezent. Considerăm că nu avem concurenţi ci doar posibili parteneri, pentru că oferim acces la o bază uriaşă de clienţi care au deja încredere să cumpere de la eMAG.ro", a spus Apostolescu.

Potrivit datelor Dante International, una din cele mai importante realizări ale eMAG.ro în 2011 a fost organizarea evenimentului de vânzări Black Friday. În ultima vineri a lunii noiembrie 2011, într-o singură zi, eMAG.ro a avut 1,2 milioane de vizitatori, iar clienţii au făcut cumpărături în valoare de peste 8 milioane de euro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite