A anunţat sute de locuri de muncă. Cum arată biroul acestei companii

A anunţat sute de locuri de muncă. Cum arată biroul acestei companii

FOTO Endava

Biroul furnizorului de software şi servicii informatice Endava din Bucureşti, în care lucrează în jur de 360 de persoane, este unul care a fost creat după un concept care scoate în evidenţă activităţile în aer liber şi divertismentul. Iată cum arată sediul companiei britanice.

Biroul din Bucuresti al Endava este amplasat in apropiere de statia de metrou Politehnica si are o suprafata de peste 5.000 mp, desfasurati pe patru etaje, compania mutandu-se intr-un spatiu ma mare pentru a sustine extinderea echipei. Endava are in prezent peste 1.300 de angajati in orasele Cluj-Napoca, Bucuresti, Chisinau si Pitesti. In Bucuresti compania are 361 de angajati si vrea ca in doi-trei ani sa ajunga la 650 de persoane, ceea ce ar putea duce la o crestere suplimentara a spatiului de birouri necesar.
 

Inca 100 de angajati in jumatate de an

„Pentru Bucuresti ne dorim ca echipa sa creasca cu inca 100 persoane in urmatoarele 6 luni, iar de asemenea recrutam si pentru sediul nostru din Pitesti, unde avem acum deja 26 de angajati. Cautam in special persoane care au cunostinte in domeniile Java, .NET, PHP, Mobile Development, Business Intelligence, dar si persoane specializate in anumite tehnologii specifice, precum Message Broker, Ruby, Oracle IAM sau Siebel. Un focus pentru noi raman testarea automata si de performanta, competente de care avem nevoie in majoritatea proiectelor noastre de dezvoltare software sau in proiectele de testare independenta”, spune Radu Grosu, delivery director pentru centrul Endava din Bucuresti.
 
Managerul afirma ca printre avantajele biroului se numara spatiile de lucru cu multa lumina naturala, imbunatatirea fonica, iluminarea LED si un sistem mai bun de aerisire/filtrare aer curat si conditionat. De asemenea, la fiecare etaj sunt cate doua spatii de discutii pentru 2-3 persoane amenajate intr-un stil mai relaxat (POD-uri).
 
“Mutarea a avut loc in luna mai, iar spatiul a fost amenajat prin colaborarea cu mai multi furnizori specializati in amenajarea de spatii de birouri. Stilul amenajarii a avut in centru conceptul de "outdoor activities” si am introdus cateva elemente noi in organizarea spatiului de lucru”, explica Radu Grosu. Sediul din Bucuresti are 20 de sali de sedinta, 14 spatii de discutii de 2-3 persoane si niciun birou individual pentru management. De asemenea, pe fiecare etaj este amenajata cate o sala de luat masa. In ceea ce priveste locurile de parcare, compania a rezervat 150 de spatii in parcarea subterana.
 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările