În sfârşit, linia ferată Bucureşti-Giurgiu va fi reabilitată. CFR lansează o licitaţie pentru studiul de fezabilitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Natională de Căi Ferate CFR SA anunţă, într-un comunicat, că organizează o licitaţie deschisă pentru întocmirea Studiului de Fezabilitate necesar modernizării tronsonului Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră.

„Valoarea totală estimată a contractului este de 19.267.200 RON fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020“, anunţă CFR SA.

Scopul modernizării

Potrivit administratorului reţelei publice feroviare, modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontieră la standarde europene are drept scop:
-    redeschiderea circulaţiei trenurilor pe reţeaua Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Frontieră (via Grădiştea);
-    îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă a traficului feroviar;
-    reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson;
-    îmbunatăţirea confortului în timpul călătoriei;
-    creşterea traficului de marfă de tranzit;
-    asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu; Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş;
-    reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi impactul negativ asupra mediului.

Termen de ofertare: 9 iunie

Durata de valabilitate a contractului este de 18 luni de la atribuire, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 9 iunie 2016, ora 10.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 12.00, la sediul CNCF CFR SA Bucureşti.

„Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. 167704“, precizează CFR SA.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite