Articol publicitar

20 de ani de METRO Cash & Carry România

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Anul acesta, METRO Cash & Carry România sărbătoreşte 20 ani de la deschiderea oficială a primului magazin în România. Începută în 1996, odată cu deschiderea primului magazin, povestea METRO în România se desfăşoară prin prezenţa celor 30 magazine, cei 190.000 de metri pătraţi dedicaţi vânzării, cei aproximativ 800.000 de clienţi profesionişti, precum şi prin susţinerea permanentă acordată comerţului din Romania.

METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piaţa locală din România, în octombrie 1996, introducând sistemul de vânzare  cash&carry, singura formă de comerţ en-gros de pe piaţă. În anii care au urmat, METRO Cash & Carry România şi-a consolidat poziţia de lider atât prin extinderea reţelei de magazie cât şi prin lansarea unor tendinţe care au influenţat major piaţa locală de comerţ: gama largă de produse, disponibile în cantităţi mari, dezvoltarea rapidă a unui sistem logistic şi de gestionare a mărfurilor de înaltă performanţă, programe şi proiecte de susţinere a partenerilor săi de afaceri.

image

METRO s-a implicat şi în susţinerea iniţiativelor din domeniul HoReCa prin lansarea primului program de pregătire şi formare continuă în cadrul Academiei de Gastronomie METRO (magazinul METRO Militari), cât şi prin competiţii dedicate personalului specializat. În cei 8 ani de existenţă, Academia de Gastronomie METRO a reuşit să pregătească peste 7.500 de cursanţi prin intermediul celor 100 tipuri de cursuri disponibile, precum gastronomie, specificuri culinare, deserturi, siguranţa alimentară; somelier şi bartending, precum şi consultanţă pe meniuri personalizate.

Toţi clienţii profesionişti ai companiei

image

, din domeniul comerţului pot beneficia în mod direct de susţinerea şi expertiza companiei prin intermediul programului LaDoiPaşi. Lansat în 2012 în România acesta este primul program de susţinere a micilor întreprinzători din comerţul tradiţional în dezvoltarea propriilor afaceri. Reţeaua LaDoiPaşi cuprinde în prezent, aproximativ 430 magazine, disponibile în toate cele 40 judeţe ale României. 

METRO

image

România şi-a îndreptat atenţia şi către cererea de produse cultivate local, 

precum şi către nevoile producătorilor locali. Astfel, în 2012 a iniţiat şi lansat programul „De-ale noastre” care are drept scop dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători de legume şi fructe, prin consultanţă specializată pe tot parcursul procesului de producţie, soluţii de colectare şi un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele METRO din România. În acest moment, în programul De-ale noastre sunt implicaţi peste 100 de producători locali, din 36 comunităţi din România. 

„Pentru noi, cei 20 de ani ai METRO Cash & Carry în România reprezintă atât un motiv de sărbătoare, cât şi o ambiţie pentru viitor. Dorim să rămânem partenerul de încredere al clienţilor noştri profesionişti, precum şi al antreprenorilor români. Mai mult, folosim această ocazie pentru a le mulţumi clienţilor, angajaţilor, furnizorilor şi partenerilor noştri şi pentru a ne consolida relaţiile, succesul înregistrat în cei 20 de ani datorându-li-se acestora”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO România.

image

METRO Cash & Carry România rămâne fidel politicii sale de susţinere a clienţilor profesionişti şi continuă să fie un partener de încredere al micilor antreprenori şi al afacerilor independente.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite