Aerolines , parte a Eurolines Group şi Tui TravelCenter, a fost inaugurat în anul 2009 pentru a oferi clienţilor grupului şi posibilitatea rezervării online de bilete de avion. În acest moment, site-ul trece printr-un proces de aliniere la valorile şi misiunea grupului Eurolines, proces susţinut şi de un plan ambiţios de investiţii ce va duce la o îmbunătăţire substanţială a experienţei de cumpărare.

Site-ul aerolines.ro va folosi în scurt timp un sistem IBE (internet booking engine) mai performant, în curs de finalizare şi implementare, promiţând un acces mai rapid şi mai uşor la oferte de bilete de avion către orice destinaţie din lume.

Obiectivul financiar al Aerolines pentru a 2-a jumătate a anului 2015 este de a atinge un volum al vânzărilor de minim 250.000 Euro doar din bilete de avion rezervate online, respectiv aproximativ 500-600.000 euro în următoarele 12 luni.

 

Conform cifrelor oferite de IATA , piaţa biletelor de avion în România s-a situat anul trecut la un nivel de 400 de milioane de Euro. Estimările privind vânzările exclusiv online sunt de aproximativ 15-20% din această cifră.

Eurolines Group a înregistrat în 2014, faţă de anul anterior, o creştere a cifrei de afaceri de 20% ajungând la aproximativ 90 de milioane de euro, în care biletele de avion ocupă o pondere importantă de aproximativ 30%. Eurolines Group are ca obiectiv de vânzare pentru anul 2015 cifra de 28,2 milioane de euro, justificând decizia de a oferi cu ajutorul portalului www.aerolines.ro o modalitate avansată de a rezerva bilete de avion către aproape orice destinaţie din lume.

Creşterea popularităţii dispozitivelor mobile, a accesului la internet, cât şi a portalurilor de rezervare de pachete turistice online au constituit principalul motor de creştere a site-urilor de căutare şi rezervare a celor mai bune oferte de zboruri. Dorind să ofere servicii complete cumpărătorilor săi, Dl. Dragoş Anastasiu a decis investiţii importante în segmentul de servicii online care vin să completeze serviciile recunoscute şi apreciate în acest moment de milioane de clienţi, servicii disponibile în agenţiile din ţară şi străinătate. Eurolines Group activează pe partea de online, chiar şi pe zona de bilete avion, prin www.tui-travelcenter.ro, un portal axat în mod special pe pachete turistice, însă aerolines.ro vine cu o ofertă mult mai complexă pe segmentul biletelor de avion.

Site-ul aerolines.ro se remarcă pe piaţa din România prin existenţa unui suport format din persoane pregătite a consilia oricând potenţialii clienţi. Astfel, chiar dacă rezervarea este făcută via Internet, interacţiunea umană uşurează procesul de alegere a celei mai bune variante de zbor. Această facilitate este extrem de apreciată de clienţii Aerolines care revin şi recomandă serviciile companiei.

“Concentrându-se pe a oferi valoare reală clienţilor, Eurolines Group împreună cu Tui TravelCenter şi Aerolines a înregistrat o cifră de afaceri de 90 milioane de euro anul trecut şi o creştere de 20% faţă de 2013, o performanţă remarcabilă. Anul acesta ne propunem să creştem acest număr investind în zona de online căreia îi vom acorda prioritate, astfel vom răspunde direct semnalelor din piaţă. În ceea ce priveşte www.aerolines.ro estimăm să atingem o vânzare de bilete de avion de 500.000 de euro în anul următor, mai exact în perioada aprilie 2015 - martie 2016.” a declarat pentru Adevărul Dl. Dragoş Anastasiu, Preşedinte Eurolines Group.

Anul 2015 va fi reprezentat de investiţii importante în zona de online care aduce venituri din ce în ce mai importante companiilor de turism din România. Eurolines Group împreună cu Aerolines şi Tui TravelCenter intenţionează ca prin investiţiile din următoarea perioadă să aducă o îmbunătăţire constantă a serviciilor şi să ocupe un loc de top pe această piaţă.