UPDATE Acţiunile Twitter se pot tranzacţiona şi la Bucureşti

UPDATE Acţiunile Twitter se pot tranzacţiona şi la Bucureşti

Listarea Twitter este al doilea debut important pe bursă al unei companii de internet, după oferta Facebook  FOTO Reuters

Titlurile reţelei de microblogging Twitter au fost înregistrate în sistemul de compensare-decontare, în vederea desfăşurării de operaţiuni de decontare transfrontalieră, anunţă Depozitarul Central.

Simbolul este TWTR.  Reţeaua socială a fost fondată în anul 2006 şi tocmai ce s-a listat pe bursa de la New York. 

UPDATE „Înregistrarea Twitter în sistemul Depozitarului Central semnifică faptul că acţiunile respective sunt disponibile investitorilor din România pentru operaţiuni de decontare transfrontalieră. Practic, orice investitor care cumpără sau vinde acţiuni Twitter poate realiza decontarea tranzacţiei sale prin sistemul Depozitarului Central, prin acelaşi participant - broker sau bancă - din România prin care decontează tranzacţiile cu titluri româneşti.

De asemenea, investitorii îşi pot păstra în sistemul Depozitarului Central acţiunile Twitter, alături de celelalte instrumente financiare româneşti pe care le deţin. Investitorii vor putea obţine astfel, de la intermediarii la care au cont deschis, extrase de cont care evidenţiază toate deţinerile de titluri ale acestora“, a declarat, pentru „Adevărul“, Adriana Tănăsoiu, director general al Depozitarului. 

Acţiunile Twitter au încheiat joi prima şedinţă de tranzacţionare cu o creştere de aproape 73%, la 44,9 dolari pe unitate, marcând astfel a doua mare ofertă publică iniţială efectuată vreodată de o companie din domeniul Internetului, potrivit MarketWatch.
 
Reţeaua de socializare cu sediul în San Francisco a oferit la vânzare 70 de milioane de acţiuni, acesta fiind cel mai important debut bursier al unei companii de Internet după cel al Facebook, din mai 2012.
 
Acum titlurile sunt cotate la 41,37 dolari bucata, iar compania are o capitalizare de 24,93 miliarde de dolari. Spre comparatie, reţeaua profesională LinkedIn este evaluată de către investitori la 25,69 miliarde de dolari, iar Facebook are o valoare de 113,99 miliarde de dolari.
 
Mai puteţi citi:
 
Tweeter Home Entertainment Group, un retailer de aparatură electrocasnică, a avut astăzi cea mai bună zi a sa la bursă - mai ales că această companie a intrat în faliment în 2007. Preţul unei acţiuni a crescut cu 1.000%, totul pentru că brokerii au văzut simbolul de tranzacţionare şi au crezut că este vorba despre mult-aşteptata ofertă publică iniţială de acţiuni a Twitter Inc., compania din spatele popularei platforme de socializare.
 
Compania americană Twitter a prezentat planuri pentru atragerea a până la 1 miliard de dolari printr-o ofertă publică iniţială, dezvăluind pentru prima dată că veniturile s-au triplat în ultimul an, dar şi că nu a înregistrat niciodată profit în cei şapte ani de la înfiinţare, scrie Financial Times.
 
Când politica se mută pe reţelele sociale: dialogul dintre preşedintele Iranului şi cofondatorul Twitter
O conversaţie istorică a avut loc ieri seară pe Twitter. Dacă cineva mai avea nevoie de o dovadă că reţelele sociale au o influenţă uriaşă, conversaţia dintre preşedintele Iranului şi Jack Dorsey, cofondatorul Twitter, a dus dialogul bilateral la un nou nivel. Subiectul abordat a fost ridicarea interdicţiei de a folosi Twitter în Iran.
 
Anul trecut oamenii se întrebau cum va face Facebook mai mulţi bani. Investitorii erau dezamăgiţi, specialiştii vedeau un viitor sumbru pentru reţeaua socială. La doar un an distanţă, Facebook pare mai activă ca niciodată şi va încerca să intre pe un teritoriu periculos, cel al Twitter.
 
Despărţirea sau pierderea unei persoane iubite devin şi mai greu de suportat astăzi, când intră în ecuaţie şi contul de Facebook. Reţelele sociale sunt mărturiile celor care dispar din diverse motive, iar cei aflaţi în situaţia de a trece mai departe întâmpină şi mai multe obstacole.
 
Nokia a profitat de lansarea iPhone 5S şi iPhone 5C pentru a ironiza Apple cu un tweet şi a reuşit să provoace un fenomen în social media. Mesajul finlandezilor este cel mai popular mesaj de brand din istorie.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările