Autostrada Sibiu – Piteşti: Chinezii revin în cursa pentru lotul 4, printr-o decizie a magistraţilor, deşi lucrările au fost atribuite deja austriecilor de la Porr

Autostrada Sibiu – Piteşti: Chinezii revin în cursa pentru lotul 4, printr-o decizie a magistraţilor, deşi lucrările au fost atribuite deja austriecilor de la Porr

Chinezii revin în lupta pentru a obţine contractul pentru lotul patru al Autostrăzii Sibiu – Piteşti. Aceştia au fost excluşi din procedură, iar austriecii de la Porr fuseseră declaraţi câştigători. În urma deciziei CNSC din 30 martie, chinezii au formulat o plângere la Curtea de Apel Bucureşti, iar marţi, 8 iunie, contestaţia lor a fost admisă.

Cătălin Drulă anunţă că vor fi realizate în total 2.896 puncte de încărcare pentru maşinile electrice, pe reţeaua naţională de drumuri

Cătălin Drulă anunţă că vor fi realizate în total 2.896 puncte de încărcare pentru maşinile electrice, pe reţeaua naţională de drumuri

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, afirmă că autorităţile intenţionează realizarea a aproximativ 3.000 de puncte de încărcare pentru autovehiculele electrice pe drumurile de mare viteză, la acestea urmând a se adăuga puncte de încărcare pe care Ministerul Dezvoltării le va realiza, prin PNRR, în oraşe.

Ce autostrăzi se pot finanţa prin PNRR

Ce autostrăzi se pot finanţa prin PNRR

Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) depus de România presupune în domeniul Transporturilor „2 reforme majore şi 4 tipuri principale de investiţii, iar bugetul total propus însumează 7,62 miliarde euro” - totul cu termenul limită 2026.

Pieţele de capital se află în acest moment pe un trend ascendent. BET, principalul indice al Bursei de Valori Bucureşti, a depăşit pragul de 11.300 puncte şi este la maxime istorice. În fapt, piaţa noastră a recuperat decalajul de creştere faţă de pieţele globale.

acum 3 luni · comentarii (12)

Din cauza administraţiei catastrofale şi a lipsei de investiţii reale, în ciuda balivernelor cu uriaşa creştere de liliputan, economia trage să moară şi se anunţă încă o recesiune economică globală! Nimeni de la butoane nu vrea să dea atenţie acestui lucru, ţipând isteric că nu-i adevărat! În anul Centenarului, ”Doreii” sunt peste tot, în politică, în administraţie, în economie, în societate, oriunde şi fac ce ştiu ei mai bine.

acum 3 ani · comentarii (6)

Autostrada Unirii nu reprezintă un proiect grandios ci o necesitate pentru o treime din România ce se scaldă la limita sărăciei tocmai datorită faptului că politicienii români au făcut tot ce este posibil ca această regiune să nu fie legată la infrastructura Europeană. Toate guvernele de până acum au comis un act de trădare naţională pentru că nu au reuşit să pună un metru pătrat de autostradă.

acum 3 ani · comentarii (23)

Proşti, ticăloşi sau trădători sunt politicienii români ce şi-au aservit şi deservit Ţara unor interese personale meschine sau, mai rău, unor interese străine îndreptate împotriva românilor. Dar mai proşti, mai ticăloşi şi mai trădători sunt cei care au condus de-a lungul timpului Ministerul Transporturilor, cea mai mare ţeapă ce şi-au putut-o lua Românii, o gaură neagră în bugetul de stat fără nici o realizare marcabilă.

acum 3 ani · comentarii (5)

Sâmbăta viitoare va avea loc un marş motorizat gigantic: cel mai mare organizat vreodată în România. Moldovenii pornesc în marş spre Bucureşti pentru a cere construcţia autostrăzii Târgu Mureş-Iaşi-Ungheni. Dacă problema nu se va trata cu responsabilitate vor avea loc manifestaţii şi de o mai mare amploare şi influenţă.

acum 3 ani · comentarii (6)

Autostrada Iaşi - Târgu Mureş ar trebui să devină un obiectiv de primă importanţă pentru România, singura şansa de a salva de sărăcie şi depopulare oraşele din Estul României. Însă aceasta este opinia primarilor din Moldova, se pare că nu şi a conducerii centrale, ce foloseşte sărăcia ca şi mijloc de asigurare a voturilor în timpul alegerilor de orice fel.

acum 3 ani · comentarii (25)

În timp ce atenţia opiniei publice este captată de modificările legislative din justiţie, Guvernul a adoptat două acte normative prin care a trimis 115,7 milioane de lei înspre 13 localităţi cu scopul de a sprijini alimentarea cu energie termică. Problema, dar şi oportunitatea, ţine de orientarea unor fonduri publice către menţinerea în viaţă a unor sisteme energetice cu un randament foarte scăzut.

acum 4 ani · comentarii (0)

Sute de milioane de euro au fost băgaţi de România pentru înfiinţarea de reţele de apă şi canalizare şi care la acest moment nu sunt funcţionale din diverse motive. Banii veniţi din Europa, care în fapt erau chiar fonduri cu care noi am cotizat, au fost distribuiţi defectuos şi conform unor politici centralizate la Bruxelles şi care nu ţineau cont de realităţile din România.

acum 4 ani · comentarii (10)

Specialiştii în construcţii cer ministrului dezvoltării, doamnei Sevil Shhaideh, un secretat de stat care să se ocupe de relaţia cu corpul profesional, în vederea unui proiect amplu de refacere şi completare a legislaţiei în construcţii şi a reglementărilor tehnice aferente.

acum 5 ani · comentarii (8)

Obţinerea Autorizaţiei de funcţionare de la Pompieri a devenit o Misiune Imposibilă în care lupta dintre cetăţean / investitor şi stat se vede cel mai bine. Incompetenţa ultimilor 25 de ani, reflectată în cazul Colectiv, se transpune acum într-un sistem ce are menirea de a te forţa să încalci legea şi de a funcţiona în ilegalitate.

acum 5 ani · comentarii (9)

Miliarde şi miliarde aruncă România pe autostrăzi care niciodată nu se finalizează. Pe tronsonul Comarnic-Braşov ar trebuie să plătească şi urmaşii-urmaşilor noştri, dacă am lăsa să fim batjocoriţi cu preţurile propuse şi lansate în spaţiul public. Mai jos vă fac un calcul simplu şi darnic prin care arăt că şi dacă am face un tunel prin munte, tot mai ieftin ar ieşi autostrada.

acum 6 ani · comentarii (32)

După o experienţă de 7 ani în serviciul public românesc, în domeniul politicii comerciale comune a Uniunii Europene, inclusiv în cadrul Reprezentanţei Permanente a României pe lângă UE, am avut, în ultimele 10 luni, şansa de a lucra, din nou, în cadrul administraţiei publice, de data asta, la Departamentul pentru Energie, astăzi Ministerul Energiei, IMM-urilor şi Mediului de Afaceri.

acum 7 ani · comentarii (11)

O istorie ultracondensată a ultimelor campanii de pe Facenook arată cam aşa: mai întâi a fost ”Ice Bucket Challenge”. După, a venit leapşa celor mai importante zece cărţi. Ce propun, pe acest blog, e o leapşă a celor mai importanţi parametri macroeconimici pe care e bine să-i urmăreşti  dacă vrei să ajungi milionar din bursă.

acum 7 ani · comentarii (48)

La începutul anilor 2000, un bancher de la Goldman Sachs inventa un acronim care avea să facă istorie: BRIC (Brazilia, Rusia, India şi China), cu referire la noile staruri economice din lumea emergentă. Slăbiciunile de ultimă oră ale acestui grup select riscă însă să lase BRIC doar cu istoria.

acum 7 ani · comentarii (33)
Modifică Setările