Proiectele boutique, un nou trend pe piaţa imobiliară din Capitală

Proiectele boutique, un nou trend pe piaţa imobiliară din Capitală

Proiectele boutique beneficiază de un design personalizat şi de dotări de excepţie FOTO Adevărul

După un an în care piaţa imobiliară a dat semne de revenire, companiile au început să atragă clienţii cu noi produse, unul dintre ele fiind proiectele boutique, blocuri cu puţine apartamente, arhitectură şi dotări speciale.

Ştiri pe aceeaşi temă

Noile tendinţe de pe piaţă vor fi prezentate între 24 şi 27 martie la Târgul Imobilian Naţional tiMOn care va fi organizat în Piaţa Constituţiei din Bucureşti. La târg vor expuse 30 de astfele de proiecte.

„Într-un moment în care piaţa rezidenţială din România se luptă cu presupuse efecte ale legii darii in plată, apetitul pentru achiziţiile imobiliare creşte în rândul consumatorilor. După ani de zile de «dominaţie» a proiectelor amplasate în zonele periurbane ale Bucureştiului, un nou produs se anunţă a fi vedeta tIMOn: proiectele boutique“, arată într-un comunicat reprezentanţii tiMOn.

Potrivit organizatorilor târgului, în Bucureşti sunt finalizate sau în diferite faze e construcţie peste 100 de proiecte de tip botique, cu o capacitate de circa 1.000 de apartamente.

Astfel de proiecte vin să completeze oferta de pe piaţa rezidenţială locală şi sunt dezvoltate fie de investitori din domeniu, fie de către persoane fizice române sau străine. Aceste apartamente au un design personalizat şi sunt situate în zone din aria centrală a Capitalei.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: