Complexul rezidenţial Atria Urban Resort a vândut trei sferturi din apartamentele construite şi va fi extins cu încă 350

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: Atria Urban Resort
Foto: Atria Urban Resort

Atria Urban Resort, complexul rezidenţial construit în vecinătatea Lacului Străuleşti, a vândut trei sferturi din cele 398 de apartamente construite în Faza a 2-a a proiectului imobiliar, iar dezvoltatorii pregătesc începerea lucrărilor pentru faza a 3-a, care va cuprinde încă 350 de apartamente.

Potrivit sunui comunicat remis de reprezentanţii Atria Urban Resort, proiectul rezidenţial, cu o valoare totală de 120 de milioane de euro, se dezvoltă pe Şoseaua Chitilei, pe o suprafaţă de 9 hectare de teren.

Structurat pe patru faze de dezvoltare, complexul rezidenţial va avea în total 1.400 de apartamente construite până la finalul anului 2024.

Cele aproape 400 de apartamente din Faza a 2-a - un mix de studiouri şi apartamente de 2 până la 4 camere - au fost construite pe o suprafaţă de aproximativ 3 hectare, clădirile ocupând 25% din suprafaţa totală. 

Restul terenului este amenajat cu spaţii verzi generoase, piscină, grădini interioare cu o topografie variată, care oferă un peisaj uniform şi armonios, cu piaţetă şi alei. Faza a 2-a a proiectului se caracterizează, de asemenea, şi prin distanţe mai mari între clădirile construite, de până la 100 de metri, cu parcări supraterane.

Fiecare apartament are copacul lui

Conform sursei citate, în fiecare fază a proiectului, clădirile înconjoară un spaţiu amplu central, semi-deschis, devenind astfel un scut pentru zona verde amenajată în curtea interioară, unde creează un ecosistem protejat în beneficiul rezidenţilor.

„Particularitatea acestui proiect imobiliar este regimul mic de înălţime al clădirilor, predominant P+4, spaţiile deschise ample şi abundenţa vegetaţiei (construcţiile ocupă doar 25% din suprafaţă). Pentru fiecare apartament a fost plantat un copac, iar în această toamnă proprietarii au fost invitaţi să-şi aleagă unul dintre ei, să-i dea un nume şi să-l îngrijească. Acest eveniment de „adopţie" a unui arbore ilustrează importanţa relaţiei dintre rezidenţii din cartier cu natura înconjurătoare şi beneficiile pe care spaţiile verzi le aduc în interiorul oraşului.”, au mai transmis reprezentanţii Atria.

„În prezent, suntem pe punctul de a demara lucrările pentru Faza a 3-a a proiectului şi pregătim şi Faza a 4-a, aşadar continuăm cu viziunea Atria. (...) Vrem, de asemenea, să implementăm ceea ce se numeşte Place-Making, adică să încurajăm rezidenţii să se implice în dezvoltarea şi înfrumuseţarea spaţiului în care trăiesc, oferindu-i o cultură şi o identitate proprie Adoptarea unui arbore de către fiecare rezident este un prim pas în acest sens”, a spus Liria Themo, Marketing Manager al ansamblului rezidenţial Atria Urban Resort.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite