„Voltswagen”, păcăleala de 1 aprilie anunţată din greşeală în avans de Volkswagen
0Volkswagen pare să fi dezvăluit din greşeală luni noul nume al companiei, dând rapid jos de pe site-ul său un comunicat de presă care menţiona viitoarea denumire a gigantului auto german, relatează The Hill., citat de Hotnews.
Ulterior a fost relatat în presă că de fapt totul ar fi fost o păcăleală de 1 aprilie scăpată de sub control, publicată mai devreme decât ar fi trebuit.
Compania a publicat luni un comunicat pe care ulterior l-a dat jos în care anunţa „rebranding-ul” care pare să sublinieze tranziţia sa către investiţiile în vehicule electrice, potrivit USA Today, care a dezvăluit prima dată informaţia.
Producătorul auto german afirmase în comunicat că „Voltswagen”, viitoarea denumire a companiei, reprezintă „mai mult decât o schimbare de nume”.
„'Voltswagen' este o declaraţie publică cu privire la investiţiile de viitor ale companiei în e-mobilitate”, afirma comunicatul.
„Noul nume şi branding-ul simbolizează elanul puternic pe care Voltswagen l-a pus în mişcare, urmărind scopul de a deplasa oameni dintr-un punct în altul cu vehicule electrice”, a mai precizat acesta.
O persoană familiară cu planurile companiei a declarat pentru USA Today că Volkswagen intenţionează ca schimbarea să fie una definitivă, precizând că producătorul auto nu a fost victima hackerilor sau a unei glume şi că accidentul de luni nu a fost o stratagemă de marketing.
Intenţia Volkswagen de a-şi schimba numele vine în contextul în care mai mulţi producători auto tradiţionali au anunţat că vor investi mai mult în vehicule electrice.
În luna noiembrie a anului trecut General Motors a anunţat că va investi 27 de miliarde de dolari până în 2025 ca parte a angajamentului său faţă de vehiculele electrice şi autonome.
Gigantul auto american a anunţat de asemenea că intenţionează să lanseze 30 de vehicule electrice la nivel global până în 2025.