Miliardarul modest care foloseşte cea mai ieftină maşină din lume, deşi are fabrici de maşini de lux

Miliardarul modest care foloseşte cea mai ieftină maşină din lume, deşi are fabrici de maşini de lux

Ratan Tata la prezentarea modelului Nano FOTO Profimedia

Unul dintre cei mai cunoscuţi miliardari din lume, renumit pentru actele sale filantropice, foloseşte cea mai ieftină maşină, care costă mai puţin de 2.000 de dolari, în ciuda faptului că deţine doi mari producători auto de lux.

Ştiri pe aceeaşi temă

Preşedintele indian al Grupului Tata, Ratan Tata, este cunoscut pentru simplitatea sa. El a fost filmat într-una dintre cele mai ieftine maşini din lume. Modelul Nano a fost scos la vânzare cu 1.979 de dolari, relatează BBC.
 
Ratan Tata deţine Grupul Tata, care produce modelul Nano. Dar grupul deţine, de asemenea, producătorul auto de lux Jaguar Land Rover. Nano a fost proiectul său de suflet, pentru că a fost conceput ca o maşină pe care să şi-o permită şi indienii cu venituri mici.
 
Nano a fost lansat în 2009, modelul de bază costând doar 100.000 de rupii (1.979 dolari). Dar după succesul şi euforia iniţiale, marca a început să piardă teren în faţa altor producători din cauza unor probleme legate de producţie şi marketing. Producţia a fost întreruptă după 10 ani.
 
Apariţia magnatului de 84 de ani la hotelul de lux Taj în micuţa maşină şi fără agenţi de securitate a făcut furori pe internet, după ce o înregistrare video a apărut pe reţelele sociale.
Utilizatorii i-au lăudat alegerea şi au spus că este vorba despre „o lecţie de simplicitate”. Alţii au spus că Ratan Tata este „o legendă”.
 
„Ratan Tata cucereşte din nou inimile tuturor”, a scris un alt utilizator.
 
Miliardarul a scris recent pe o reţea socială despre modelul Nano şi a povestit de ce această maşină este ceva special pentru el.
 
Pe de altă parte, în ultima vreme au apărut relatări care sugerează că grupul Tata plănuieşte să relanseze Nano, dar de data aceasta ca maşină electrică. Multe firme au încercat să intre pe piaţa în creştere a maşinilor electrice, dar experţii spun că India trebuie să investească masiv în staţii de încărcare şi managementul lanţului de aprovizionare pentru a face din maşinile electrice o opţiune viabilă pentru producătorii de maşini.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările