Lego, primul declin al vânzărilor după 13 ani de creştere

0
Publicat:
Ultima actualizare:
lego

Producătorul danez de jucării Lego a araportat săptămâna trecută prima scădere anuală a vânzărilor în ultimii 13 ani, compania confruntându-se cu dificultăţi pe pieţele din America de Nord şi Europa.

În 2017, vânzările au scăzut cu 8%, la 5,8 miliarde de dolari, în timp ce profitul înainte de taxe a înregistrat un declin de 18%, scrie qz.com

Potrivit publicaţiei, în 2015, Lego a fost apreciată ca “Apple a jucăriilor”, devenind cel mai puternic brand din lume după Ferrari. 

"Anul trecut, veniturile pe pieţele noastre de bază au scăzut, în special în urma deciziei noastre de a ne pune în ordine stocurile. Declinul a afectat şi profitul nostru operaţional", a declarat un oficial al companiei.

Recent, compania a anunţat că va renunţa la 1.400 de angajaţi, în condiţiile în care, în prezent, are aproximativ 18.200 de angajaţi. 

Surse din piaţă spun că Lego ar fi făcut prea multe piese, pe care n-ar fi reuşit să le vândă.

În decembrie, vânzările producătorului danez au crescut pe şapte dintre cele 12 cele mai mari pieţe ale companiei, iar stocurile s-au redus la începutul lui 2018. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite