INFOGRAFIE Coca-Cola pierde pentru prima dată titlul de cel mai valoros brand din lume. Topul complet

INFOGRAFIE Coca-Cola pierde pentru prima dată titlul de cel mai valoros brand din lume. Topul complet

Valoarea brandului Apple este estimată la 98,3 miliarde de dolari, cu 28% mai mare faţă de anul 2012 FOTO Reuters

Mărul muşcat al celor de la Apple valorează acum mai mult decât culoarea roşie specifică băuturii carbogazoase, care a căzut pe al treilea loc în topul celor mai valoroase branduri realizat de compania de cercetări Interbrand. Google a urcat pe a doua treaptă a podiumului.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Din când în când, o companie ne schimbă viaţa, iar asta nu doar datorită produselor sale, ci şi prin ceea ce reprezintă. De aceea, după o domnie de 13 ani a Coca-Cola în fruntea clasamentului Best Global Brands, Interbrand are un nou number one - Apple”, începe raportul realizat de compania de cercetări. 
 
Clasamentul realizat de Interbrand, parte a companiei Omnicom Group, a fost publicat luni în Statele Unite ale Americii şi a adus câteva modificări surprinzătoare faţă de ediţia de anul trecut. Topul include 100 de mărci ordonate în funcţie de valoarea brandului, calculată pe baza unor indici precum evoluţia financiară, recunoaşterea mărcii şi a sloganurilor folosite. 
 
Este pentru prima dată când Coca-Cola nu se află pe prima poziţie în acest clasament, căderea mărcii fiind cu atât mai drastică cu cât a fost depăşită şi de Google, care a urcat pe a doua poziţie. 
 
Valoarea brandului Apple este estimată la 98,3 miliarde de dolari, cu 28% mai mare faţă de anul 2012. Şi valoarea mărcii Coca-Cola a crescut, în ciuda declinului în top, la 79,2 miliarde de dolari, însă nu a fost de ajuns pentru a aduce companiei încă un an pe primul loc. 
 
O evoluţie mult mai spectaculoasă a înregistrat valoarea brandului Google, care a crescut cu 34% în ultimul an, ajungând la 93,29 miliarde de dolari. 

 

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările