Efectele Dieselgate: Volkswagen încearcă să atragă noi clienţi prelungind garanţia la 6 ani pentru noi modele

Efectele Dieselgate: Volkswagen încearcă să atragă noi clienţi prelungind garanţia la 6 ani pentru noi modele

În încercarea de a recâştiga piaţa, puternic afectată de scandalul Dieselgate, Volkswagen anunţă că va prelungi garanţia pentru mai multe modele Beetle, Golf, Jetta şi Passat. Începând cu 2018, acestea vor avea o garanţie de 6 ani, dar nu pentru mai mult de 72.000 mile (circa 116.000 km).

Ştiri pe aceeaşi temă

La inceputul acestui an, Volkswagen a introdus garanţia de 6 ani pentru Atlas şi Tiguan. Acum, garanţia este pe deplin transferabilă, indiferent de câte ori maşina este vândută în perioada de garanţie.

La fel ca şi pentru Atlas şi Tiguan, garanţia acoperă toate componentele sistemului de propulsie şi de transmisie, inclusiv motorul, transmisia şi sistemul de tracţiune integrală 4Motion, atunci când maşinile sunt astfel echipate. 
Noua garanţie înlocuieşte garanţia Volkswagen de 3 ani / 36.000 mile furnizată anterior.

Numită garanţia „People First Warranty”,ceasata poate fi făcută atât pe Beetle şi Beetle Convertible, Golful standard, Golf GTI, Golf R, Golf SportWagon, Golf Alltrack, cât şi pe Passat şi Jetta.

Volkswagen s-a confruntat cu o criză de imagine, ca urmare a scandalului emisiilor trucate, fiind obligată să răscumpere toate vehiculele al căror motor nu respecta standardele de emisii.
   
Costurile Dieselgate pentru VW au ajuns la 30 miliarde euro
 
Producătorul auto german a alocat vineri încă 2,5 miliarde euro pentru achiziţia maşinilor cu soft falsificat din SUA, scrie CNN Money, precizând că astfel costurile companiei cu Dieselgate au ajuns la 30 miliarde euro.

Acţiunile Volkswagen (VLKAF) au scăzut drastic în Frankfurt. Este cea mai recentă scădere financiară din 2015, de când a izbucnit scandalul softurilor modificate la milioane de automobile diesel din întreaga lume.

Un acord de 15 miliarde dolari, convenit anul trecut cu SUA, obligă Volkswagen să răscumpere autoturismele poluante, cu softuri falsificate, vândute în ţară sau să plătească în numerar proprietarilor dacă aceştia preferă să-şi repare autovehiculele.

Volkswagen, cel mai mare producător de automobile din lume, a declarat că schema de cumpărare "se dovedeşte a fi mult mai complexă din punct de vedere tehnic şi consumă mai mult timp" decât se aştepta.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările