Delta Air Lines a oferit 10.000 de dolari fiecărui pasager care a renunţat în mod voluntar la un zbor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO: EPA-EFE
FOTO: EPA-EFE

Delta Air Lines a acordat câte 10.000 de dolari fiecărui pasager care s-a oferit voluntar pentru a fi eliminat dintr-un zbor supraaglomerat din Grand Rapids, Michigan, luni dimineaţă, relatează Business Insider.

Potrivit sursei citate, Editorialistul revistei Inc. Jason Aten a scris că aşteapta la poartă un zbor către Minnesota, când Delta a anunţat că este în căutarea a opt voluntari pentru a se îmbarca mai târziu. Transportatorul a oferit 10.000 de dolari fiecăruia dintre cei dispuşi să renunţe la locurile lor, a spus el.

Aton a transmis pentru Fortune că grupul său de opt nu şi-a ridicat mâinile, deoarece nu au ştiut imediat de câţi voluntari este nevoie.

„Dacă am fi ştiut că e opt, am fi coborât”, a spus el. „Până când era clar, patru sau cinci oameni plecaseră deja”.

Cel puţin un alt pasager a coroborat numărătoarea lui Aten. Todd McCrumb a declarat pentru KTVB 7 că oferta a crescut la 10.000 de dolari de la 5.000 de dolari. McCrumb a spus că el şi soţia sa nu au acceptat oferta, care a fost plătită prin intermediul Apple Pay  sau un card cadou Visa, deşi a văzut cel puţin patru alţi pasageri preluând-o.

„Capacitatea de a oferi compensaţii pentru zborurile complete împuterniceşte eforturile angajaţilor noştri de a avea grijă de clienţi şi de a scoate aeronavele la timp”, a declarat un purtător de cuvânt al Delta pentru Insider. Purtătorul de cuvânt nu a confirmat sau negat că zborul de luni oferea compensaţii de 10.000 de dolari.

În 2017, Delta a mărit suma maximă pe care ar plăti-o pentru a-şi aduce pasagerii de la zborurile supravândute la aproape 10.000 de dolari de la 1.350 de dolari, potrivit unui raport CNBC la acea vreme, care citează un buletin divulgat personalului.

Despăgubirea neobişnuit de mare a Delta vine pe fondul unui sezon de călătorie dezordonat de vară, cu întârzieri ale zborurilor şi haos în industrie, deoarece cererea a revenit la nivelurile de dinainte de pandemie.

Problemele cu care se confruntă companiile aeriene includ lipsa de personal - inclusiv piloţi - şi vremea rea.

În timp ce se apropie weekendul lung al patrulea din iulie, industria se pregăteşte pentru o nouă rundă de întreruperi. În weekend-urile din Juneteenth şi Ziua Tatălui, companiile aeriene americane au anulat sau întârziat împreună peste 35.000 de zboruri.

Marţi, Delta a declarat că va permite pasagerilor să-şi schimbe gratuit zborurile din weekendul din 4 iulie. CEO-ul Delta, Ed Bastian, şi-a cerut scuze membrilor SkyMiles ai companiei aeriene pentru întârzierile şi anulările recente ale zborurilor.

„Am petrecut ani de zile stabilind Delta ca lider în industrie în materie de fiabilitate şi, deşi majoritatea zborurilor noastre continuă să opereze la timp, acest nivel de perturbare şi incertitudine este inacceptabil”, a scris Bastian într-un e-mail de joi.

Delta şi-a anulat 4% din zborurile din weekendul Memorial Day – considerat începutul sezonului de călătorie de vară – a raportat Bloomberg, citând datele FlightAware.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite