Cum a eşuat Parteneriatul Public-Privat în Ungaria

Ungaria reprezintă un exemplu perfect al eşecului în dezvoltarea de proiecte de infrastructură în parteneriat public-privat (PPP). Bugetul ţării va „sângera“ până în 2040 din cauza deciziei Guvernului ungar de a construi doar două autostrăzi în acest sistem.
Fiti siguri ca cineva ( grup de interese ) din partea ungara a castigat suficient ! Faptul ca pentru " nimic " ..a indatorat o tara intreaga ... presupun ca a fost nesemnificativ ... La noi ...cine ar fi castigat, asa cum castiga si acum ..din indatorarea tarii pentru nimic ..cu sume imense ..??:)) Ca doar circuitul banilor in natura se cam cunoaste ...
M6:se termina in Pécs oras cultural ; Tolna megye are o dezvoltare industriala corespunzatoare; da autostrada M6 se termina aiurea dar exista proiect spre al termina spre Osjek Croatia...numa rabdare..................e important ca a demarat in sfarsit M44 ce leaga Kecskemet de GYula; M4 de la Budapesta spre Szolnok; R 67............se fac autostrazi dar intern se fac autostrazile alea chit ca fura Orban si ai lui cat inkape dar SE FAC si nu se fac in jdemiiide ani ca si Autostrada Transilvaniei:) sau Lugoj Ilia.
Păi atunci nu mai rămâne decât să declari că Orbàn e un GENIU, din moment ce FURĂ dar și FACE TREABA!!!😂😂😂 Épül is, meg jut is, meg marad is! Gordonka al tău oare ar fi în stare de așa ceva, sau rămâne la nivel de "hoț de rațe, gâște și găini"?
cata vreme s-a triplat pretul unui metru cub de balastru din 2015 pana in 2019- intradevar O1G si taika sau sant geni din a stoarce bani din cei ce lukreaza si platesc impozite.epülni valamicske épül............csak akkor ha Ő akarja egyébként mindenki veszít. ha neki nem jut akkor le vagy állítva.lásd Simliscka M4 esete.na de várjuk meg a végét amikor már nem lesz EU pénz hanem marad a "belső nagy termelés"..................
Elena Deacu@ Eșec, eșec da vă place să vă plimbați civilizat încoace și încolo pe autostrăzile cu eșec în Europa civilizată, nu-i așa?
Totusi statul trebuie sa-si asume complet responsabilitatea pentru autostrazi fara nici un fel de parteneriat. Parteneriat public-privat inseamna scheme complicate, venitul bani in buzunarul celor cu ghiare lungi si toate cheltuielile pe seama statului. Mai ales in Romania.