Compania de cosmetice Elizabeth Arden, afectată de vânzările slabe la parfumurile „Justin Bieber” şi „Taylor Swift”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania de cosmetice Elizabeth Arden a raportat cea mai mare pierdere trimestrială a sa din cauza scăderilor la vânzările parfumurilor cu nume de celebrităţi, mai ales cazul celor semnate „Justin Bieber” şi „Taylor Swift”, precum şi o scădere a acţiunilor firmei cu 25%, potrivit „Business Insider”.

Compania Elizabeth Arden a susţinut în mod public faptul că vânzările în al patrulea trimestru au scăzut 28,4%. De asemenea, a estimat că problemele, care au început în urmă cu un vor continua şi în următoarele şase luni.

Parfumurile „Justien Bieber” şi „Taylor Swift” au fost cele care au produs cea mai mare dezamăgire în rândul responsabililor din departamentul de vânzări al companiei de cosmetice. Vânzările de parfumuri au reprezentat 78% din vânzările totale ale companiei în anul fiscal 2013. Vânzările au scăzut cu 13,4% în anul fiscal 2014, scădere cea mai mare fiind cea de 14%  din America de Nord, regiune foarte importantă, deoarece pieţele din aceasta reprezintă jumătate din profitul pe care-l generează compania.

Cu toate că a avut loc o scădere a vânzărilor la parfumuri numite după unele celebrităţi, reprezentanţii companiei au speranţă că vor putea să stabilizeze situaţia.

Un posibil motiv al insuccesului mărcii Justin Bieber poate fi faptul că vedeta americană a fost în ultimul an implicat în numeroase scandaluri care au ţinut prima pagină a tabloidelor. Adolescentul a fost arestat de mai multe ori şi are un lung şir de procese.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite