Cel mai mare operator de transport cu autocarul pe distanţe lungi din Statele Unite, cumpărat de FlixMobility

Cel mai mare operator de transport cu autocarul pe distanţe lungi din Statele Unite, cumpărat de FlixMobility

FlixMobility, furnizorul global de servicii de mobilitate prin intermediul brandurilor FlixBus şi FlixTrain, a anunţat că a achiziţionat Greyhound Lines, Inc., cel mai mare operator de transport cu autocarul pe distanţe lungi din Statele Unite, de la FirstGroup plc.

 Această achiziţie marchează un nou pas important în viziunea FlixMobility de a oferi călătorii, accesibile, convenabile şi prietenoase cu mediul pentru consumatorii din întreaga lume.  
 
Reţeaua globală FlixBus deserveşte peste 2.500 de destinaţii în 36 de ţări pe lângă SUA, cu 400.000 de conexiuni zilnice. În prezent, Greyhound conectează aproximativ 2.400 de destinaţii în America de Nord, cu aproape 16 milioane de pasageri în fiecare an.
 
Autobuzele pe distanţe lungi reprezintă un pas esenţial pentru transformarea mobilităţii sustenabile la nivel mondial datorită performanţelor lor excelente în ceea ce priveşte cantitatea de emisii de CO2. Recenta rundă de finanţare atrasă de FlixMobility este un semn clar al angajamentului pentru un viitor verde. Prin achiziţia Greyhound, FlixMobility este tot mai aproape de viziunea sa de a oferi tuturor opţiuni de transport accesibile şi prietenoase cu mediul înconjurător.
 
André Schwämmlein, fondator şi director executiv FlixMobility, a declarat: "Consumatorii din America de Nord caută din ce în ce mai mult soluţii de mobilitate accesibile, confortabile, inteligente şi sustenabile. O ofertă extinsă va atrage un număr tot mai mare de călători care vor renunţa la autoturismul personal şi se vor orienta către servicii de transport în comun cu autobuze interurbane. Împreună, FlixBus şi Greyhound vor răspunde acestei cereri în creştere. Pe măsură ce afacerile noastre continuă să îşi revină după efectele pandemiei, vom replica succesul pe care l-am obţinut deja în 37 de ţări cu abordarea noastră inovatoare, centrată pe client."
 
Jochen Engert, fondator şi director executiv al FlixMobility, a precizat: "Extinderea continuă a reţelei noastre prin parteneriate şi achiziţii a fost întotdeauna o parte integrantă a strategiei noastre de creştere pentru a ne consolida prezenţa globală. Achiziţia Greyhound este un pas important şi consolidează poziţia FlixBus în SUA. Echipele FlixBus şi Greyhound împărtăşesc o viziune comună, aceea de a oferi mobilitatea inteligentă, accesibilă şi sustenabilă pentru toţi."
 
David Martin, Executive Chairman FirstGroup plc, a declarat: "Vânzarea Greyhound către FlixMobility face parte din strategia noastră de raţionalizare a portofoliului, care vizează reorientarea FirstGroup către activităţile sale de top în domeniul transportului public din Marea Britanie. Punctul forte al Greyhound este reprezentat de oamenii săi şi aş dori să le mulţumesc pentru angajamentul lor faţă de clienţi şi comunitate. Ca parte a FlixMobility, sunt convins că Greyhound va fi bine poziţionat  pentru a continua să crească şi să îşi dezvolte serviciile emblematice pentru mulţi ani de acum încolo."
 
În ultimii opt ani FlixBus a crescut constant şi a creat cea mai mare reţea de autobuze interurbane din Europa, transportând peste 62 de milioane de persoane doar în 2019. Achiziţia Greyhound marchează o etapă importantă în strategia de expansiune globală a FlixMobility, un element esenţial pentru creşterea viitoare a companiei.
 
FlixBus a intrat pe piaţa din Statele Unite ale Americii în 2018 cu destinaţii în sud-vestul ţării, printre care Los Angeles, California, Las Vegas, Nevada, Phoenix şi Arizona. De atunci, compania şi-a extins operaţiunile pentru a facilita călătoriile între alte oraşe din sud-vest, sud, nord-est şi nord-vestul Pacificului.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările