Americanii renunţă să mai mănânce la McDonald's

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Poate părea greu de crezut, dar americanii consumă din ce în ce mai puţine produse de tip fast food de la McDonalds. Pentru al treilea trimestru consecutiv, vânzările din Statele Unite ale companiei au scăzut cu 3,3%, informează Business Insider.

„Toate datele ne arată că performanţa economică a firmei a scăzut sub aşteptările noastre. Vom lua mai multe măsuri pentru a schimba acest curs şi pentru a fideliza actualii clienţi ai companiei”, a declarat preşedintele McDonalds, Don Thompson.

Compania fast-food deţine în Statele Unite peste 14.000 de restaurante, aceasta fiind cea mai importantă piaţă de desfacere pentru McDonalds.

Chiar şi aşa, există cel puţin trei motive pentru care americanii încep să renunţe la produsele McDonalds.

Poate cea mai importantă problemă a companiei americane este percepţia consumatorilor asupra modului în care mâncarea este realizată în restaurantele McDonalds. Ca răspuns, firma a iniţiat săptămâna trecută o amplă campanie publicitară prin care încearcă să convingă majoritatea clienţilor că mâncarea este preparată într-un mod sănătos.

În ultimele luni, mii de utilizatori au criticat pe Internet compania americană pentru că „pune la vânzare produse alimentare nesănătoase”.

Specialiştii din domeniu avertizează de asemenea că meniul restaurantelor McDonalds a devenit tot mai complicat de la an la an, iar acest lucru îi obligă pe angajaţii companiei să servească tot mai greu clienţii.

Potrivit unui studiu QSR, un client are de aşteptat circa trei minute pentru a primi comanda, cu nouă secunde mai mult decât media celorlalte restaurante de tip fast food.

„Meniul nostru a devenit prea stufos, iar acest lucru ne-a încetinit viteza de servire. Orice secundă valorează enorm în această industrie”, a declarat directorul de operaţiuni, Tim Fenton.

O altă cauză pentru care compania McDonalds se confruntă cu scăderea veniturile are legătură, în opinia celor de la Business Insider, şi cu majorarea preţurilor pentru cele mai ieftine meniuri.

Comparativ cu 2013, McDonalds a anunţat că în acest an a crescut cu circa 3% preţurile pentru produsele sale. Acest lucru determină tot mai mult clienţi ai companiei către alte restaurante de tip fast-food de pe piaţa americană, concluzionează Business Insider.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite