Fiecare dintre noile beneficii oferite de UniCredit vin ca rezultat al acumulării celor mai recente studii de piaţă şi a doleanţelor cel mai des întâlnite, toate având un singur scop, acela de a răspunde cât mai rapid şi cât mai bine nevoilor clienţilor. Şi cum ultimii ani au adus în prim-plan digitalizarea, e aproape de la sine înţeles de ce UniCredit a decis că a sosit timpul unei interfeţe îmbunătăţite, mult mai uşor de utilizat şi cu numeroase extra-opţiuni.
 
În primul rând, utilizatorii Mobile Banking de la UniCredit beneficiază de acces rapid şi sigur la conturile şi cardurile lor (fie ele de debit sau de credit), oriunde şi oricând. În plus, aplicaţia este gratuită, iar costurile de transfer sunt zero în cazul în care clientul are un cont curent GeniusCont.

 
Cei care doresc să aibă mereu lucrurile sub control se vor declara mai mult decât încântaţi de noul serviciu Mobile Banking, fiindcă el îţi permite nu doar să-ţi urmăreşti soldul sau să-ţi verifici tranzacţiile, în orice moment, dar şi să-ţi blochezi sau deblochezi instant cardurile. De asemenea, te poate notifica asupra faptului că ai depăşit limitele de cheltuieli pe care ţi le-ai propus şi îţi poate indica unde ai cheltuit mai mult decât ai plănuit.
 
Toate beneficiile vin într-o ofertă flexibilă, configurată în funcţie de etapa de viaţă în care se află clienţii:contul curent GeniusCont.Cei care deţin un astfel de cont nu plătesc niciun fel de comision pentru retragerile de numerar efectuate la ATM-urile oricărei bănci din România. 
 
 
Mai mult, se bucură de „Happy Hour Exchange Rate”, un serviciu unic pe piaţa bancară din România. Astfel, clienţii UniCredit Bank (utilizatori de Mobile Banking sau Internet Banking) sunt singurii care pot face schimburi valutare la cursul publicat de BNR, între 13:15 şi 14:15, în limita a 1.000 de euro sau dolari americani.
 
Ce-ar mai fi de spus? Că toţi cei ce doresc să-şi achite facturile către companiile furnizoare de servicii o pot face fără niciun fel de probleme, UniCredit oferindu-le încă un bonus:la fiecare 3 facturi platite prin intermediul aplicaţiei primesc inapoi 3 lei. 
 
Nu în ultimul rând, utilizarea aplicaţiei de Mobile Banking nu pune probleme de siguranţă: accesul în aplicaţie se face cu ajutorul unui cod PIN cunoscut doar de client sau prin autentificarea cu amprenta. Până în prezent nu au fost raportate cazuri de fraudare prin aplicaţie. Citiţi mai multe despre funcţionalităţi şi beneficii de a deveni digitali, aici