Probleme pentru ING Bank: Clienţii s-au trezit cu tranzacţiile dublate şi cu conturile pe minus. Când se remediază situaţia

0
Publicat:
Ultima actualizare:
ing bank

Mai mulţi clienţi ai ING Bank se confruntă cu probleme cu conturile, reclamând că banca le-a dublat tranzacţiile efectuate în ultimele trei zile şi că s-au trezit fără bani în cont sau chiar pe minus. Reprezentanţii băncii confirmă că au probleme şi spun că până la finalul zilei vor remedia situaţia.

UPDATE 17.21 Într-o informare ulterioară, reprezentanţii băncii au transmis că toţi clientii vor putea vedea sumele restituite in contul lor până la finalul zilei.

UPDATE 16.50 ING promite că situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine.

„O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine”, arată un mesaj publicat pe site-ul ING Bank.

Pe site-ul ING au apărut într-un târziu şi informaţii despre existenţa problemei. Compania a actualizat şi sistemele băncii care în prezent au o disponibilitate parţială, respectiv ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Serviciul Call Center.

Reprezentanţii băncii au explicat pe Facebook şi ce a cauzat problemele: „O parte dintre clienţii ING pot vedea dublarea unora dintre tranzacţiile realizate în weekend. Situaţia a fost cauzată de o eroare operaţională în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori. Lucrăm la remedierea situaţiei şi la returnarea sumelor în conturile clienţilor în cel mai scurt timp posibil”.


„ING România, aveţi cumva probleme cu sistemele? Toate tranzacţiile sunt dublate”, a scris o clientă pe Facebook.

Pe pagina de Facebook a ING au început astfel să curgă plângeri. „Sunt pe datorie deşi am plătit tot! Scrie -30,50 şi ceva de lei. Cu minus! Le-am scris, mi-au răspuns. Sper să se rezolve. Zic că e o problemă generală”, a scris un client.

ing bank
ing bank

Totodată, clienţii mai reclamă şi faptul că linia telefonică a băncii este complet ocupată.

Reacţia ING

Reprezentanţii ING au răspuns tot pe Facebook nemulţumirilor clienţilor, spunând că ştiu de problemă, că este una generală şi că operaţiunile dublate vor fi reglate... „ulterior”.

„Este o problemă generală. Această problemă este cunoscută în prezent de către departamentul avizat şi se lucrează cu prioriate la remedierea ei”, spun reprezentanţii băncii.

„Într-adevăr, întâmpinăm o problemă în prezent, însă se lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia, iar operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior”, se arată în răspunsul lor.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite