Mobilul devine un instrument foarte puternic în mâna clientului de banking. Va „elimina“ interacţiunea de la ghişeu?

0
Publicat:
Ultima actualizare:
In urma cu 5-6 ani, utilizarea telefonului mobil pentru efectuarea de operatiuni bancare la distanta parea a fi o alternativa la indemana
In urma cu 5-6 ani, utilizarea telefonului mobil pentru efectuarea de operatiuni bancare la distanta parea a fi o alternativa la indemana

Mobilul ramane un instrument foarte puternic in mana clientului, cu potential foarte mare de crestere pe termen mediu si lung, in ceea ce priveste operatiunile bancare curente, considera Bogdan Vladescu, Senior Network Development Manager Banking Channel in cadrul Western Union.

„Daca privim retrospectiv, in urma cu 5-6 ani, utilizarea telefonului mobil pentru efectuarea de operatiuni bancare la distanta parea a fi o alternativa la indemana, atat pentru clienti, cat si pentru banci. A trebuit, insa sa treaca toata aceasta perioada pentru ca mobile banking-ul sa revina puternic in prim plan si, probabil, va mai trece timp pana sa confirme asteptarile. Cu toate acestea, in opinia mea, mobilul ramane un instrument foarte puternic in mana clientului, cu potential foarte mare de crestere pe termen mediu si lung, atunci cand ne referim la operatiunile bancare curente", apreciaza Vladescu, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.

Bogdan Vladescu va fi prezent la conferinta Banking 2.0 organizata de Wall-Street.ro in 29 octombrie, unde va sustine o prezentarea despre evolutia canalelor electronice si digitale in transferul de bani. Poti afla mai multe despre platile mobile daca te inscrii la evenimentul Wall-Street.ro dedicat inovatiilor in banking.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite