Clipuri virale care au adus milioane acestor companii

Clipuri virale care au adus milioane acestor companii

Companiile au realizat în ultimii ani că reclamele şi metodele clasice de promovare uneori nu dau rezultatele sperate, aşa că au început să se folosească de potenţialul clipurilor virale, distribuite atât pe canalele TV, cât mai ales prin intermediul internetului. Fie că vorbim de nume mari sau de brand-uri de care probabil nu aţi auzit niciodată, o serie de companii au reuşit să profite din plin de pe urma acestori clipuri.

Dollar Shave Club – De ce să plăteşti 20 de dolari pe nişte lame de ras, din care 19 dolari se duc la Roger Federer?
 
Dollar Shave Club era doar un start-up american în 2012, când, cu doar 4.500 de dolari, a realizat un clip viral care în prezent are peste 15 milioane de vizualizări. În primele 48 de ore de la momentul lansării, compania a înregistrat nu mai puţin de 12.000 de comenzi pentru lamele sale de ras.
 
 
Will it blend – sau cum să faci „suc” dintr-un iPhone şi un Samsung
 
Plictisit de reclamele de tip “teleshopping” la roboţi de bucătărie? Producătorul de blendere Blendtec a depăşit aceste obişnuite bariere şi a creat un canal de YouTube în care îşi foloseşte blender-ul pentru a face “suc” din cele mai neobişnuite obiecte.
 
 
Războiul Samsung vs Apple continuă
 
Şi ca să rămânem la războiul dintre Samsung şi Apple, merită adus în discuţie acest clip viral al producătorului sud-coreean, care şi-a atacat astfel competitorul direct în pragul unei mari lansări.

Vezi pe wall-street.ro alte 7 clipuri originale 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările