Cât alocă firmele în acest an pentru coşurile cadou de Paşte

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Coşurile cadou sunt o soluţie la care apelează tot mai multe companii din majoritatea domeniilor de activitate
Coşurile cadou sunt o soluţie la care apelează tot mai multe companii din majoritatea domeniilor de activitate

Firmele care îşi recompensează angajaţii şi partenerii de afaceri folosind coşurile cadou alocă o sumă medie de 75 de lei pentru angajaţi şi de 300 de lei pentru parteneri, potrivit companiei Sodexo Soluţii pentru Motivare.

Coşurile cadou sunt deductibile şi neimpozabile în măsura în care valoarea cadoului oferit fiecărei persoane nu depăşeşte 150 de lei. Sodexo estimează ca 68% din cererea pentru coşurile cadou este în perioada Sărbătorilor de iarnă şi peste un sfert dintre acestea de Paşte. Un procent în creştere este cel al vânzărilor coşurilor cadou cu alte ocazii, precum zilele de 1 şi 8 Martie, care generează 5% din vânzările totale.

"Coşurile cadou sunt o soluţie la care apelează tot mai multe companii din majoritatea domeniilor de activitate de pe piaţa muncii, datorită avantajelor pe care le oferă", a declarat, într-un comunicat, Jean Istasse, directorul general al Sodexo Soluţii pentru Motivare.

Compania Sodexo a fost înfiinţată de către omul de afaceri francez Pierre Bellon, în anul 1966, şi are în prezent 413.000 de angajaţi în 80 de ţări. În România, compania este prezentă din 1998 şi are 160 de angajaţi.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite