Banca Transilvania introduce transferul de bani prin mesageriile reţelelor sociale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
social banking banca transilvania telefon

Banca Transilvania introduce în premieră în România posibilitatea de transfer de bani prin aplicaţiile de mesagerie ale reţelelor sociale.

Social Banking Solution este o soluţie de social banking pentru a trimite şi primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienţii care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.

Datorită Social Banking Solutionm, clienţii băncii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza următoarele operaţiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicaţiile de mesagerie ale social media:

  • trimitere de bani (lei; euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienţi BT);
  • solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (între clienţi BT);
  • verificarea soldurilor pentru cardurile adăugate în BT Pay. 

Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay – fie din setările telefonului, secţiunea Tastaturi, fie direct din aplicaţia cu acelaşi nume BT.  

Pentru clienţii BT care au un telefon cu sistem de operare iOS, opţiunea de verificare sold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicaţie.  

Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului este fără comision.

Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în euro.

Social Banking Solution este o facilitate dezvoltată de compania PayKey (Israel), desemnată Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award.

„Aplicaţiile de mesagerie sunt locul în care, tot mai mult, oamenii comunică, se informează şi fac shopping. De aceea, vedem că bankingul integrat în social media este un pas natural pentru că dorim să oferim servicii care simplifică viaţă clienţilor noştri. Soluţia PayKey ne ajută astfel să oferim o experienţă digitală de banking în premieră în România. Ne aşteptăm ca soluţia să contribuie la creşterea numărului de transferuri de bani, având în vedere că este un serviciu disponibil non-stop”, afirmă Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

„Experienţa noastră cu alte bănci ne arată că Social Banking Solution este o cale foarte bună de a interacţiona cu clienţii, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de poziţionare a băncii ca first-mover în ceea ce priveşte inovaţia”, declara Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.

BT oferă alternative de plată contactless, prin colecţia BT Pay, care cuprinde următoarele accesorii: ceas, brăţară, sticker, aplicaţia cu acelaşi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay şi, de acum înainte, tastatura/extensia BT Pay.

Aducerea în România a acestui serviciu înseamnă pentru clienţii Băncii Transilvania un mod facil şi prietenos de a trimite şi solicita bani prin telefon.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite