Un producător român de mezeluri a lansat „Eticheta curată”. Procentele de carne sunt afişate la raft

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania a lansat „Eticheta curată”, afişând procentele de carne pe ambalajele a peste 80 dintre produsele sale, ceea ce îi va ajuta pe consumatori să aleagă în cunoştinţă de cauză produsele.

Iniţiativa Cris-Tim vine ca urmare a preocupării companiei de a răspunde dorinţei consumatorilor de a fi informaţi corect şi de a consuma produse de calitate, cu atât mai mult cu cât, conform unui studiu ISRA CENTER din 2017, aproape 40% dintre consumatorii români au menţionat conţinutul de carne ca fiind cel mai important factor în alegerea unei mărci şi 47% au menţionat “calitatea”.

Astfel, începând cu luna iunie, peste 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce semnalizează chiar pe faţa pachetelor procentul sau cantitatea de carne pe care o conţin. De exemplu:

Salam Săsesc Cris-Tim - 97% carne

Bacon – 95% carne

Salam de Porc – 90% carne

Cârnaţi semiafumaţi Cris-Tim - 95% carne

Cârnaţi măcelăreşti sau cabanos – 90% carne

Salam Rustic – 90% carne

Salam de Vară – 90% carne

Şuncă de Praga Cris-Tim - 80% carne

Şuncă Presată de Porc – 80% carne

Şuncă Piept Pui sau Curcan – 80% carne

Muşchi Ţigănesc, Azuga sau File – 80% carne

Salam Ţărănesc de Porc – 80% carne 

Salam de Şuncă Ţărănesc - 80% carne

Salam de Casă Cris-Tim - 80% carne

Salam Bănăţean Cris-Tim – 127 gr carne pentru 100 gr produs 

Salam Sinaia Cris-Tim – 125 gr carne pentru 100 gr produs

Salam Pontic – 128 gr carne pentru 100 gr produs

Pe lângă carne, Cris-Tim foloseşte ingrediente care conferă proprietăţile de gust sau textură ale produsului, conform reţetelor consacrate, şi care respectă toate normele în vigoare. 

Ca parte a angajamentului de a oferi produse de cea mai bună calitate, Cris-Tim îşi asumă în mod firesc transparenţa privind produsele sale - atât la nivelul reţetei, prin afişarea conţinutului de carne, al ingredientelor, cât şi privind procesul de fabricare, tehnologia utilizată şi mediul în care sunt făcute. 

De asemenea, iniţiativa de transparentizare este o continuare a demersului de perfecţionare a produselor Cris-Tim şi de revoluţionare a pieţei preparatelor din carne, început în 2017 cu lansarea Etichetei curate, inovaţie ce a permis românilor să se bucure de mezeluri nu doar gustoase, ci fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, fără arome artificiale, fără monoglutamat de sodiu adăugat şi fără caragenan. 

Produsele cu Eticheta Curată sunt rezultatul unor eforturi imense, de peste cinci ani, de cercetare şi investiţie în resursa umană, în tehnologie şi la nivel de reţetă. Eticheta Curată este sintagma care defineşte şi exprimă produsul curat, liber de aditivi, rezultat care nu ar fi fost niciodată posibil fără înalta tehnologie de pasteurizare la rece - High Pressure Processing - şi fără tehnologia cu ozon, care, combinate, reprezintă perfecţiunea în siguranţa alimentului.

 ,,Promisiunea noastră este de a pune pe mesele românilor produse sănătoase, nu doar gustoase, şi de a investi permanent în îmbunătăţirea lor. Am început cu Eticheta Curată, când am revoluţionat întreaga industrie alimentară, nu doar cea a mezelurilor, şi nu ne-am oprit aici. Zi de zi, lucrăm să oferim cele mai bune produse. Ne perfecţionăm reţetele şi, chiar dacă am fi putut face şi altfel, noi alegem să le avem la cele mai înalte standarde de calitate şi siguranţă. Este o promisiune pe care am făcut-o încă de la început, de a respecta şi preţui consumatorii la fel ca pe familia mea. Ca o dovadă că suntem dedicaţi acestei cauze, am lansat acest demers de transparentizare. Suntem mândri de faptul că reuşim să oferim cele mai bune produse şi lansăm în industrie tuturor provocarea de a comunica procentul de carne”, a declarat Radu Timiş, preşedinte şi fondator Cris-Tim.  

Mezelurile cu un conţinut mare de carne înseamnă atât calitate şi gust mai bun, cât şi un aport mai mare de proteine şi mai multă energie, carnea fiind o grupă importantă în piramida alimentară.  

La raft, consumatorii vor găsi eticheta ce semnalizează procentele de carne pe toate produsele celor mai iubite branduri ale companiei Cristim:  Cris-Tim, Matache Macelaru’ şi Salam Săsesc.

În anul 2017, Cris-Tim a folosit peste 30.000 de tone de carne în prepararea mezelurilor. Tot în decursul anului trecut, peste 140 milioane de produse Cris-Tim au ajuns pe mesele iubitorilor de carne. 

Piaţa produselor de carne procesată e în creştere, iar românii aleg tot mai des mezeluri. Potrivit datelor Nielsen, oferite în cadrul studiului Retail Audit, categoria de carne procesată a înregistrat o creştere în anul 2017, faţă de anul anterior, cu 4% în volum şi 12% în valoare.  

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite