Un mare retailer specializat în fast-food şi-a lansat propria platformă de comenzi online

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un mare retailer specializat în fast-food şi-a lansat propria platformă de comenzi online, a anunţat luni compania, precizând că aceasta se diferenţiază prin exclusivitate, oferind consumatorilor o serie de oferte unice.

KFC România a lansat platforma proprie de comenzi online – https://delivery.kfc.ro/. Astfel, în acest moment, clienţii au la dispoziţie trei variante pentru a-şi comanda acasă produsele KFC preferate: site-ul propriu – delivery.kfc.ro, serviciul de call center şi platformele partenere de comenzi online, atât în Bucureşti, cât şi în ţară.

Noua platformă le oferă clienţilor o experienţă de utilizare intuitivă, facilitând plasarea rapidă a comenzilor, totul fiind acum disponibil la un click distanţă. Nu în ultimul rând, platforma online se diferenţiază prin exclusivitate, oferind consumatorilor o serie de oferte unice, dedicate acestui nou canal.  În prezent, aceasta este disponibilă doar pentru Bucureşti, unde comenzile online vor fi livrate prin serviciul propriu KFC Delivery. În ţară, livrarea se realizează în continuare prin intermediul platformelor online partenere care activează în oraşul respectiv.  

„Digitalizare - desigur, un brand puternic precum KFC trebuie să se alinieze trendurilor globale şi noilor obiceiuri de consum. Prin urmare, propria platformă de comenzi online este pasul firesc în dezvoltarea noastră ca business. Dar acest canal nu are doar rolul de a le oferi cea mai simplă şi plăcută experienţă de comandă clienţilor, ci şi de a le pune la dispoziţie oferte exclusive, disponibile numai în platformă. Dincolo de acest aspect, investim strategic în componenta de KFC Delivery, unde activăm deja puternic. Având în vedere contextul actual, planul este să consolidăm zona de livrări pentru a acoperi cât mai multe arii, atât din Bucureşti, cât şi din ţară, în cel mai variat şi eficient mod posibil”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

Livrarea a fost un pilon de business important pentru companie, încă din 2017, când s-a lansat serviciul KFC Delivery. Început cu două restaurante în Bucureşti, serviciul s-a extins treptat la 79 de locaţii în 32 de oraşe, până în prezent. Noua platformă digitală contribuie semnificativ la dezvoltarea business-ului, cu o investiţie ce va avea un impact vizibil imediat, dar şi pe termen lung.

Lansarea platformei vine într-un moment foarte potrivit, într-un context în care există un focus clar pe zona de livrare, aflată în continuă ascensiune. De aceea, KFC continuă să investească în dezvoltarea şi expansiunea pilonului de livrare la nivel de business, atât pentru a îmbunătăţi logistic ariile de acoperire, cât şi experienţa la nivel de interacţiune cu consumatorii. 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite